Administrativ resurs med bakgrund från fastighet

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen. Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi söker för kunds räkning en administrativ resurs som skall arbeta med frågor och drift av kundens fastighet. Tjänsten är på deltid 50% och behovet är per omgående. Som administrativ resurs för denna kund arbetar du med driften av intern service vilket innebär ansvar för maskinhyresavtal som frankeringsmaskin, besökssystem, utrustning konferensrum, kopieringsmaskiner och fast telefoni. Vidare ansvarar du för driften av fastigheten vilket innebär information avseende avtal, funktioner och drift av alla system som hiss, ventilation, kyla, värme, el, vatten, avlopp, avfallshantering, snöröjning och larmsystem. Ansvaret för inköp av förbrukningsinventarier, möbler och kontorsmaterial ingår i dina arbetsuppgifter samt fastighetsskatt, försäkringar och licenshantering. Vi vill se en person med en bakgrund inom administration av fastighetsvård och av intern service. Du bör ha erfarenhet av fastighetsdrift, det vill säga funktioner och drift av alla system som hiss, ventilation, avlopp, avfallshantering, lås & larmsystem och övriga delar för att en fastighet skall fungera. En förutsättning för att du skall klara av uppdraget är din goda organisatoriska sida. Du är servicemedveten, drivande och självgående. Att du som person även är ansvarsfull och har lätt för att få kontakt med andra ser vi som en förutsättning för att du skall klara uppdraget.

Sammanfattning

Liknande jobb


7 juni 2024

2 juni 2024