OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM WORKZ
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.
Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.
Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.
Vi söker dig som trivs i en administrativ roll, du är van att själv strukturera upp ditt arbete inom handläggning och administration med hjälp av Excel och övrig system vana.
Erfarenhet av liknande arbete ser vi som en självklarhet i och med arbetets korta tidsintervall.
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på 100% tjänstgöring med tillträde i mitten av Oktober eller enligt överenskommelse, till och med den 31 december 2021, möjlighet till förlängning kan bli aktuellt med ytterligare 1-3 veckors tid.
Viktigt att tänka på är att kunden har öppet alla vanliga mellandagar i december (förutom röda dagar) och arbete på dessa dagar ingår för denna tjänst.
Arbetsuppgifter
Du kommer arbeta tillsammans med en av vår kunds medarbetare och kommer sköta en separat handläggningsprocess som årligen äger rum hos vår kund och till deras kunder.
Handläggningsprocessen går ut på att du tar emot vår kunds kunders inskickade blanketter gällande investeringar som tillsammans med en kollega tar och registrerar dessa i system och i olika manuella excel filer för sammanställning för vidare process.
Vem är du
Vi tror att du har god samarbetsförmåga, erfarenhet och intresse av att arbeta med manuella administrativa processer. Du är engagerad, strukturerad och stresstålig. Om du har ett tekniskt intresse är det en fördel då arbetet sker via dator och i diverse system samt Excel.
Då arbetet i Excel är en stor del av arbetet så ser vi att excel vana är en självklarhet för dig att ha jobbat en del i för detta arbete.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Mitten av Oktober eller enligt överenskommelse.
Lön: Enligt kollektivavtal och överenskommelse
Omfattning: Heltid, mitt Oktober - Siste december.
Placering: Linköping
Arbetstider: Kontorstider
KONTAKT
För mer information om tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryterare Tobias Hermansson, Operativ chef region Östgota: rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic