Administrativ-resurs till konsultuppdrag i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en administrativ resurs med fokus på utförandet av användarstöd och teknik support till konsultuppdrag! Uppdraget är på heltid och förväntas pågå åtta månader med start per omgående.

Uppdragsbeskrivning
Vi söker en konsultresurs som ska arbeta med två system SEPass (Sammanhållet elektroniskt passérsystem) och Sitrus BHR (behörighetsregister).
konsulten ansvarar för att användarna kan nyttja systemen och är behjälplig med bland annat handhavandefrågor, problemlösning, utsökningar och att användarna är utbildade samt har rätt kunskapsstöd. Majoriteten av användarna för dessa två system är de externa entreprenörer, men det finns även några interna användare.

Nedan är exempel på arbetsuppgifter som konsulten ska utföra för ovan nämnda system. Andra administrativa uppgifter kan också förekomma och beroende av tidsåtgång kan det bli aktuellt att utföra användarstöd-/support även inom andra system.

- Teknisk support, som registervård (exempelvis skapa nya profiler och lägga upp nya uppdrag), olika loggutsökningar, behörighetshantering och rapportskapande (exempelvis hantera förfrågningar kring passérkort som inte fungerar).

- Ansvara för att användare i systemstöden vid varje tillfälle har korrekta användarbehörigheter.

- Ansvara för att samtliga användare vid varje tillfälle är utbildade för att säkerställa en korrekt och effektiv användning av systemet.

- Stötta användare med användar-/handhavandefrågor

- Säkerställa att kunskapsstödet (användardokumentation och manualer) finns, kontinuerligt kvalitetssäkras, uppdateras samt är användbart.

- Löpande dialog med IT-specialist och utvecklare vid felrättningar

Övrigt:
start: så snart som möjligt
Slut: 2023-12-31
Omfattning: 100%
Placering: Stockholm

Om dig
För att axla rollen hos vår kund ser vi att du har följande erfarenheter, kompentenser och utbildning:

- Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av arbete med användarstöd och support

- Minst 2 års erfarenhet av att skapa och uppdatera kunskapsstöd/användardokumentation.

- Minst 2 års erfarenhet av att utbilda slutanvändare.

Det är meriterande om du även har minst 1 års erfarenhet av teknisk support, som registervård (exempelvis skapa nya profiler och lägga upp nya uppdrag), olika loggutsökningar och behörighetshantering samt minst 1 års erfarenhet av att göra utsökningar och skapa rapporter i ett IT-stöd.

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Devotum
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2023
  • Ansök senast: 2 september 2023

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024