OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en prestigelös och strukturerad person som tycker det låter kul att jobba på ett jordnära företag i en varierande och stimulerande roll? Då kan du vara rätt person för oss! Perido söker nämligen en person som vill arbeta på ett litet och växande företag som levererar tjänster till gruv- och mineralindustrin. Företaget har funnits i 20 år och deras kontor är placerat i norra Stockholm bara 10 minuter från centralen. Du kommer arbeta på ett mindre kontor där stämningen är gemytlig och prestigelös. På kontoret idag så arbetar ca 10 kollegor som alla hjälps åt med både stort och smått samt bidrar på sitt sätt till trivseln på företaget. I denna breda administrativa roll kommer du att samla ihop, utvärdera och föra in information i företagets databaser. Du kommer att söka efter relevant information i tidskrifter, nyhetsbrev, årsrapporter och olika typer av specialbeställt material samt på Internet. Du kommer även att ha ett visst kundansvar och kommer att vara kontaktperson gentemot ett antal kunder. Du hjälper dem, svarar på frågor och uppdaterar information i systemen samt tar emot och hanterar beställningar av tilläggstjänster mm. På det här företaget finns det goda möjligheter att utvecklas. Med tiden kan du få utökat ansvar som exempelvis egna ansvarsområden samt möjligheten att representera företaget vid konferenser mm. Kravprofil: - Relevant högskoleutbildning - Mycket god datorvana - Meriterande med erfarenhet av Access eller SQL - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska Du är en driven och social person som också är noggrann och strukturerad. Du får gärna också ha ett analytiskt sinne. Då kommunikation med kunder kommer ske på både svenska och engelska så får du gärna uttrycka dig väldigt väl i både tal och skrift på engelska. Känns det rätt? Tveka inte att söka då urval sker löpande!