OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vår kund är en stor aktör i bilbranschen och sitter söder om Stockholm.
Din roll
I den här rollen kommer arbetsuppgifterna att består av att supporta fleetkunder över telefon och mail gällande administrationen av deras fordonspark. Frågorna kan röra exempelvis förmånsvärden, rapporter för fordonsparken eller assistans i kundens webbportal FleetWeb.
Utöver support så ingår även implementation av nya kunder. Det innebär informationsinhämtning såsom kontoplaner, fakturastruktur och beställning av filialnummer. Men även uppsättning av kunder i olika system, men även kontakt med andra leasingbolag för inhämtning av fordonspark vid övertag.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Administration av våra fleetavtal
- Telefon- och mailsupport till bilansvariga, löneadministratörer och ekonomipersonal hos fleetkunden
- Mailkontakt med övrig intern personal
- Skapa och administrera rapportprenumerationer
- Skapa och utreda löneunderlag
- Informationsinhämtning och administration gällande implementation av ny kund
- Telefon- och mailkontakt med försäkringsbolag och andra leasingbolag
Din profil
Vi söker dig som tidigare har erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration och har minst en gymnasieexamen. Vi ser även att du har erfarenhet av bilfinansiering eller tidigare arbete inom biladministration. Du har även goda datorkunskaper och då främst Excel.
Du har en god kommunikativ förmåga på såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska.
Vi ser även att du är noggrann, flexibel och kommunikativ. Du är serviceinriktad och har en förmåga att prioritera och vara lösningsfokuserad.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)