OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en central, supporterande roll med breda kontaktytor? Är du en problemlösare ut i fingerspetsarna och gillar att jobba administrativt samt ta egna initiativ? Vår kund KONE har flera år i rad utsetts till ett av världens mest innovativa företag av Forbes Magazine och du kommer att arbeta på deras skandinaviska huvudkontor i Kista, där du fyller en viktigt funktion som administratör inom Sales Support-teamet. Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
KONE är världsledande inom hiss- och rulltrappsbranschen och sitter i ljusa och fräscha lokaler intill Kista Galleria. I denna roll kommer du att tillhöra en second line support som stödjer slutkunder och interna medarbetare på KONE med bland annat avtalsrelaterade ärenden. Denna roll har begränsad telefonkontakt då man främst jobbar via ett ticketsystem.
Rollen innebär varierande arbetsuppgifter och ärenden som inkommer och därefter administreras. Teamet är på skandinavisk nivå och du kommer jobba i nära samarbete med kollegor i både Sverige, Norge och Danmark. Uppdraget är långsiktigt och vi söker dig som vill utvecklas och växa i din roll hos KONE!
Hör mer om KONE i filmen:
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare på KONEs Sales Support kommer du bland annat att:
* Agera som support för kunder och säljare på företaget.
* Hantera avtalsfrågor och ändringar av avtal, tex uppdateringar av priser, tillägg och avslut.
* Registrera ramavtal och omförhandlingar.
* Göra volym- och kostnadsrapporter, storkundslistor inför tex. förhandlingar & olika kundändringar.
* Hantera servicefakturor.
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetat administrativt.
- Har goda kunskaper i Excel.
- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift då du kommer ha kontakt med kunder och kollegor i Skandinavien dagligen.
- Har arbetat i något affärssystem sedan tidigare. KONE använder bland annat SAP.
Som person är du en positiv teamspelare som trivs i en roll med daglig problemlösning. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål och nå dessa tillsammans med ditt team. Du brinner för kundservice samtidigt som du trivs med administrativa arbetsuppgifter och gör dessa med stor noggrannhet och effektivitet.
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi rekommenderar därför att du redan idag ansöker med CV och ett personligt brev där det framgår tydligt varför just du är rätt person för tjänsten, då vi kommer ta din motivering i beaktning i urvalsprocessen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
KONE är ett av världens ledande företag när det gäller innovativa totallösningar för installation, underhåll och modernisering av hissar, rulltrappor, portar och automatdörrar. KONE erbjuder smidiga, säkra och bekväma förflyttningar åt flera hundra miljoner människor i alla delar av världen varje dag. Vi tror på att förbättra prestationer genom att inspirera, engagera och utveckla våra medarbetare. 2014 omsatte KONE 7,3 miljarder euro och hade ungefär 47 000 anställda i över 50 länder.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231