Administrativ säljare

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten

Till en av våra kunder i Malmö söker vi nu en kreativ och idérik säljare med tidigare erfarenhet av att försäljning av kundanpassade lösningar.

Om företaget

Uppdraget är en del av vår konsultverksamhet där du kommer att vara anställd av Dreamwork och uthyrd till vår kund. För rätt person finns goda möjligheter till att tjänsten övergår till en tjänst direkt hos vår kund.

Mer om tjänsten

I rollen som administrativ säljare kommer du inledande att ha fokus på bearbetning av befintliga kunder där du erbjuder kundanpassade utbildningslösningar, främst per telefon. Din roll innefattar även att samordna säljaktiviteter som drivs från huvudkontoret i Malmö.

Tjänsten innefattar vidare administrativt arbete där du kommer att hantera intresseanmälningar och kursanmälningar, informationsutskick samt kvalitetsuppföljningar med deltagare som deltar i pågående kurser.

Framöver kommer tjänsten att utvecklas till att även innefatta nykundsbearbetning där såväl inledande samtal per telefon som besök ute hos kund kan förekomma. För rätt person, som har viljan att bidra med idéer och utvecklingsförslag, finns goda möjligheter att påverka tjänsten långsiktigt.

Uppdraget är på heltid, önskvärd start snarast.

Din profil

Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att verka i en konsultativ roll och med försäljning av kundanpassade lösningar. Vi tror att du har minst 5 års erfarenhet från en liknande roll och att du är en van relationsbyggare, som därmed har ett stort upparbetat kontaktnät. Du bör ha erfarenhet av att lägga upp säljstrategier, kunna driva ditt arbete självständigt, vara van vid att arbeta mot uppsatta mål och deadlines samt ha en administrativ ådra. Du har mycket goda datakunskaper där du behärskar Office och främst Excel samt har arbetat i ett CRM-system tidigare. Du behärskar såväl svenska som engelska i ditt arbete.

Som person är du kreativ, uthållig och idérik. Du har en hög arbetskapacitet med ett alltid, bibehållet, kvalitetsfokus i ditt arbete. Du är målfokuserad och motiveras av möjligheten att kunna påverka ditt arbete och få verksamheten att växa och utvecklas.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Frida Ellingsen på telefon 040-660 12 22. Vi ser fram emot din ansökan!

Om Dreamwork

Är man inte en av de stora elefanterna måste man vara lite bättre och ge lite mer. Varje gång. Det är lite jobbigare men ack så mycket roligare. Vi vet, för de flesta av oss har tidigare arbetat hos de största. Vi finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Lund, Växjö och har Huvudkontor i Helsingborg. Vi erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och omställning. Våra kunder finns inom såväl privat som offentlig sektor och omfattar både mindre och större företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 24 juli 2014

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


23 oktober 2023

20 oktober 2023

Mötesbokare

Mötesbokare

20 oktober 2023