OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en person som vill arbeta med administrativ säljsupport till vårt försäljningskontor i Sundsvall. Vi erbjuder dig ett stimulerande och varierande arbete där Du fungerar som en resurs till vår försäljningsavdelning, där vi värdesätter hög intern service för att säljarna skall kunna arbeta renodlat med försäljning och kundkontakt. Du kommer att befinna Dig i händelsernas centrum med omväxlande arbetsuppgifter som kräver att Du kan ha många bollar i luften samtidigt med kvalitet. Arbetsuppgifterna kommer bl a att vara administration i och kring vårt affärssystem, kund & leverantörskontakter, direktorderfakturering, certifikathantering, reklamationshantering, informationsspridning samt boka och hjälpa till vid personal och kundaktiviteter. Därtill kommer allmänt förekommande administrativa kontorsuppgifter. Vid årsskiftet byter vi affärssystem till Microsoft Dynamics AX och du kommer troligen att delta i övergången. Vi söker Dig som har erfarenhet av liknande arbete är självgående, initiativrik och prestationsorienterad har förmåga att prioritera och arbeta strukturerat har grundläggande kunskaper inom ekonomi och IT har hög servicekänsla och är utåtriktad är väl förtrogen med Office paketet och nyfiken på andra dataapplikationer