OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du strukturerad, har erfarenhet av administrativt arbete och har lätt för att skapa kontakt och underhålla relationer? Trivs du samtidigt en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett periodvis högt tempo? Då kan du vara precis den vi letar efter till vår samarbetspartners Säljsupport i Örebro!
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
PerformIQ söker för kunds räkning en person som vill arbeta administrativt i deras Säljsupport. I denna roll har du ansvar för att uppdatering och inläsning av inkommande kundavtal och prislistor sker på ett korrekt sätt. Detta görs delvis med hjälp av Excel. Rollen inkluderar kontakt med såväl säljare som leverantörer, men även stora delar av den interna organisationen. Du har ditt team och dina kollegor bredvid dig men mycket av arbetet sker självständigt.
I rollen kommer du till exempel att:
• Hantera inkommande kundavtal och prislistor effektivt och korrekt utifrån företagets riktlinjer
• Ha kontakt med säljare, leverantörer och övriga delar av den interna organisationen vid behov
Personprofil
Vi söker dig som vill jobba med administration och service. Det är högst meriterande om du har arbetat med administration, ordermottagning eller liknande arbetsuppgifter tidigare, samt om du har gymnasiekompetens med inriktning ekonomi/administration. Vidare ser vi att du som söker är initiativtagande, stresstålig och driven. Du är även en person som har ett öga för vad som ska göras, är noggrann och har en problemlösande inställning. Du har god vana av att arbeta i Excel.
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
• Mycket god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av att jobba i Excel
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration
Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro
Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Alfred Domberg på 073-353 75 07. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Lindmark
Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen
Caroline Gustafsson
Alexandra Berg
Sara Lindmark
Alva Grell
Mattias Söderberg
Petra Davidsson
Mattias Söderberg