Administrativ Säljsupport med kunskaper i Excel

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

MultiMind Bemanning söker för vår kunds räkning administrativ Säljsupport för ett konsultuppdrag på sex månader med möjlighet till förlängning. Har du för arbete i en stor, internationell organisation, är noggrann, duktig på att sifforo och intresserad av administration? Då har MultiMind rollen för dig! 

Om företaget Vår kund är ett världsledande, internationellt företag och en av världens största tillverkare av dagligvaror, främst livsmedel, drycker, tvättmedel och hygienprodukter. Det är en av världens mest framgångsrika tillverkare av dagligvaror och verksam inom FMCG branschen. 

Tjänstebeskrivning Rollen är en administrativ tjänst inom försäljningsavdelningen där arbetsuppgifterna går ut på att exempelvis reservera kostnader på rätt period, uppdatera prislistor, samt boka fakturor mot dessa kostnader allt eftersom de kommer in. Jobbet innebär en stor del jämförande av listor i Excel och hantering av master data. 

 

 Arbetsuppgifter: Skapa DO's och ta emot fakturor i fakturasystem 
Skapa nya leverantörer i fakturasystem
Göra utbetalningar av order från säljsystem 
Skicka ut underlag på utbetalningar till butiker 
Dra rapporter, i olika system eller excel, samt formatera/göra beräkningar i excel
Godkänna och boka fakturor i SAP 
täcka uppgifter såsom aviseringar till kunder, masterdata, prislistor, offerter, kampanjer, etc. 
Administrativa frågor kring konferenser (bokningar, deltagarlistor etc)
Din profil Vi tror att rätt person:

Har avslutad utbildning eller motsvarande erfarenhet (erfarenhet av liknande tjänst är meriterande)
Tycka om administrativa uppgifter 
Är ansvarstagande, noggrann och kommunikativ
Bekväm med att att arbeta självständigt och att vara spindeln i nätet 
Stresstålig och serviceminded 
Flexibel, då uppgifter och prioriteringar kan ändras 
Bekväm med att jobba i affärssystem och Excel (pivot tabeller och vlookup exempelvis)
Erfarenhet av SAP är meriterande
Krav: flytande i svenska och engelska 
Som anställd hos MultiMind får du: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.
Låter rollen intressant? Vid intresse ber vi dig att skicka din ansökan till MultiMind Bemanning snarast. Alla ansökningar behandlas löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024