Administrativ säljsupport till Nemco i Danmark

Arbetsbeskrivning

Med fokus på administration, kvalitet och god service!

Älskar du att skapa ordning och reda och leverera hög support till såväl kollegor som kunder? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker dig med en teknisk förståelse som vill vara med och vinna affärer och se till att vi har nöjdast kunder i branschen. Vi på Nemco satsar på att fortsatt växa i Sverige för göra avtryck i produktionshallarna inom process- och förpackningsmaskiner, och där behövs ditt öga för detaljer och vilja att vara med bland de bästa!

Lokalisering: Huvudkontoret utanför Köpenhamn/ Lyngager Brøndby. Möjlighet till att arbeta hemifrån finns när du är varm i kläderna och levererar fullt ut.

I din roll som Tecnical customer support...blir du en otroligt viktig nyckelperson, bidrar till vår fortsatta tillväxt i Sverige. Vår passion är att skapa perfekta processer. Vi kombinerar kvalitet med flexibilitet och innovation för att producera det bästa. Vi är en renodlad agentur för Process- och Förpackningsmaskiner för små och stora tillverkare inom bland annat kött, bageri, fisk, mejeriprodukter, konfektyr samt frukt, och våra kunder har välkända varumärken som du säkert har där hemma i kylskåpet!

Du kommer i denna roll ha ett starkt samarbete med våra utesäljare i Sverige, då du blir deras förlängda arm. Det är du som samlar in den viktiga informationen från dem som behövs för att sedan skapa offerter, ge support och leverans. Några av dina viktiga arbetsuppgifter:
-Ta emot grundläggande material från säljarna, för att sedan skapa strukturerade offerter som håller en hög kvalitet. Dessa skapas mestadels på svenska men stundtals också på engelska
-Ha löpande kommunikation via telefon och mejl med leverantörerna från bland annat Tyskland, Holland och Italien för att få information om leveranser och tillgång på produkter.
-Kundsupport via både mejl och telefon. En första kontakt för kunder som ringer in.
-Arbeta tillsammans med projektledare och ansvara för dokumentation i detta samarbete.
-Administrera för fraktorderhantering
-Deltar vid mässor och bedriver kundvård och support

För att lyckas i rollen som Tecnical customer support...Behöver du ha med dig följande:
-Tidigare erfarenhet från administration med inslag av tekniska produkter, samt med fokus på försäljning och support.
-God datorvana och förmåga att hantera hela MS Officepaketet, med specifikt hög nivå i Word och Excel.
-God förmåga att kommunicera på både svenska och engelska

Som person önskar vi att du är en lösningsorienterad lagspelare, som inte lämnar uppgiften förrän den är klar. Du håller vad du lovar och levererar hög kvalitet på det du lämnar ifrån dig. Du har en stark kommunikativ förmåga i såväl skrift som tal och för sig är det en självklarhet att ge hög service. Du tar ansvar och kommer du dessutom med en massa förslag på hur vi kan göra saker smartare och bättre så välkomnas dessa med öppna armar!

Nemco är bolaget...
som erhåller högkvalitativa produkter där tekniken är i framkant. Det är även bolaget med den härliga mixen mellan dansk och svensk kultur. Här är man rak och direkt och levererar högsta kvalitet av service.  Du kan se fram emot att vara en del av ett starkt vinnarteam, med full fart i vardagen. Här får du engagerade och kompetenta kollegor som tillsammans skapar synliga resultat och enastående service inom ett brett spektrum av process- och förpackningsmaskiner för små och stora tillverkare främst inom livsmedelsbranschen. Läs mer på www.nemco.se

För att söka rollen...
är du varmt välkommen att ladda upp ditt CV och personliga brev. Urval sker löpande, men sista ansökningsdag 20/11 2022. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.
I den här rekryteringen samarbetar med Nemco med Roi Rekrytering. Vid frågor vänligen För frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten kontakta rekryteringskonsult Lina Friberg på lina.friberg@roirekrytering.se.
Anställning hos: Nemco
Omfattning: heltid
Start: enligt överenskommelse

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nemco AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2022
  • Ansök senast: 16 januari 2023

Liknande jobb


28 september 2024

Verksamhetsutvecklare till Sveriges nationella CSIRT

27 september 2024

IT-supporttekniker

27 september 2024