Administrativ samordnare

Arbetsbeskrivning

Du blir en viktig del av teatern och din uppgift blir att se till att den dagliga administrativa servicen fungerar.I dina arbetsuppgifter ingår bl.a att svara i telefon, ta emot besökare, ansvara för vår IT- och kontorsutrustning, vilket också innebär viss användarhandledning till kollegor.Andra exempel på arbetsuppgifter är att beställa resor, ansvara för arkivering och kontorsmaterial.Vi ser gärna att du har en administrativ utbildning.Du behöver ha fördjupade kunskaper i Officepaketet.Du har erfarenhet från administrativ service och gärna från reception och telefonväxel. Det är viktigt att du förstår vad ett gott bemötande innebär för olika personer och att du trivs i servicerollen.Du har förmåga att organisera och ta egna beslut.Vi förutsätter också att du har intresse för kultur.Du får arbeta i en miljö där vi har en bra balans mellan kreativitet och struktur.Den balansen är en av våra viktigaste faktorer för att vi ska fortsätta vara en bra arbetsplats med framgångsrika produktioner. Regionteatern Blekinge Kronoberg är länsteater i både Blekinge Kronoberg med ca 60 helårsanställda varav ca 35 med tillsvidareanställning.Varje år produceras ca 10 uppsättningar för barn och vuxna. Flertalet föreställningar arrangeras av teaterföreningar och skolor.Teatern turnerar i södra Sverige, främst Blekinge och Kronoberg.Regionteatern finansieras genom anslag från Statens kulturråd, Landstinget Kronoberg, Landstinget Blekinge, Växjö kommun och genom biljettintäkter.Våra lokaler finns på Ringsberg, Västergatan 20 i Växjö.

Sammanfattning

Postadress

VÄSTERGATAN 20
VÄXJÖ, 35106

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010