OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ref.nr: Sov 212/2010 Förvaltningen för funktionshindrade och vård och omsorg ska byta verksamhetssystem.Övergången är organiserad i ett projekt som heter Treserva.Projektet leds av en styrgrupp, där ordförande är programdirektören för Social välfärd.Det finns en projektgrupp med projektledare och delprojektledare.Till projektet söker vi nu efter en administrativ samordnare!OM BEFATTNINGEN Befattningen innebär att vara ett[processtöd i projektet.[Arbetet innebär främst att vara ett kvalificerat administrativt stöd till projektledaren.[Det kan även förekomma övriga praktiska adminstrativa uppgifter.Vi tänker klimatsmart varför användandet av cykel är ett naturligt färdsätt under arbetstid.HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER - Samordna de administrativa uppgifterna inom projektet.- Arbeta fram underlag inför möten, dokumentera, skriva rapporter och minnesanteckningar.KOMPETENSKRAV - Relevant högskoleutbildning inom verksamhetsområdet social välfärd.- Erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete.- God kännedom om kommunallag, förvaltningslag och sekretesslag.- Goda kunskaper inom Microsoft Office samt Visio.- B-körkort.Du är[flexibel och självständig i ditt arbetssätt och kan uttrycka dig väl i tal och skrift.[Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.ÖVRIGT MERITERANDE - Erfarenhet av projektarbete.- Verksamhetskännedom från förvaltningen för funktionshindrade eller vård och omsorg.Vi önskar att du lämnar din ansökan via länken nedan.Vi undanber[oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag i rekryteringen.