Administrativ samordnare till CRM-konsulterna

Administrativ samordnare till CRM-konsulterna

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ambitiös och skicklig assistent till CRM-konsulterna. Rollen passar dig som har en administrativ och kreativ ådra och som vill bli en del av en framåtskridande organisation som värdesätter kunskap och kvalitet. Är du i början av din karriär och redo för ditt första steg in i affärsvärlden? Brinner du för service och professionalism? Då kan det vara dig vi letar efter!

OM TJÄNSTEN

I rollen kommer du att stöta på olika typer av administrativa uppgifter, som du tar dig an på ett självständigt och strukturerat sätt. Dina arbetsuppgifter inkluderar att hantera material, skapa PowerPoints, ansvara för bokningar och organisera evenemang. Du kommer även att vara ansvarig för kontorslokalerna, där du tar hand om sedvanliga kontorsuppgifter som posthantering, påfyllning av material och bokningar. Du blir en del av en organisation där stämningen präglas av prestigelöshet, värme och där nya idéer välkomnas med öppna armar.

Du erbjuds
- Möjligheten att vara en del av en varm och värderingsdriven organisation.
- En aktiv och engagerad arbetsplats med regelbundna evenemang och teamaktiviteter.
- En chans att växa och forma din roll i en snabbt växande organisation. Då rollen är ny i organisationen får du stor möjlighet att själv forma den.
- En unik möjlighet att arbeta nära ledningsgruppen och bidra till fortsatt framgång.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Arbeta nära Operations Manager och för att implementera och förbättra processer och dokumentation.
* Ge administrativt stöd till ledningsgruppen, inklusive att föra anteckningar under möten och organisera konferenser.
* Delta i onboardingprocessen av nya medarbetare.
* Arbeta och upprätthålla god datakvalité i system såsom CRM och affärssystem inkl. uppföljning av aktiviteter.
* Stötta i att skapa och upprätthålla en bra arbetsmiljö och relationer med kunder och interna medarbetare.


VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som är prestigelös, serviceminded, flexibel och självständig. Du trivs med att ta eget ansvar och kan arbeta i ett högt varierande tempo. Med ett brett kontaktnätverk är du van vid att skapa relationer. Vi tror även att du besitter ett stort intresse för affärssystem. I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och intresse för tjänsten. Motivera väl i din ansökan varför du valt att söka.

Formella krav:
- Har en avslutad gymnasieutbildning, vi ser det som ett stort plus om du har en akademisk examen inom exempelvis Business Administration.
- Tidigare erfarenhet av en roll inom service. Erfarenhet av en liknande roll inom kontorsadministration eller liknande bedöms som meriterande.
- Mycket goda IT-kunskaper, innefattande Office-paketet samt förmågan att enkelt kunna sätta dig in i nya system.
- Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, eftersom du dagligen kommer att kommunicera på båda språken.
- Körkort är meriterande men inget krav.

Vår rekryteringsprocess



Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
CRM-Konsulterna (CRMK) grundades år 2010 av Gustaf Westerlund, en av Sveriges mest namnkunniga experter på Microsoft Dynamics 365. Sedan dess har bolaget vuxit och etablerat sig på den svenska CRM-marknaden som en mycket kompetent och kreativ spelare. Läs mer om CRMK på deras hemsida: Om oss - CRM-Konsulterna (crmkonsulterna.se)

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2024
  • Ansök senast: 8 juni 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

5 november 2024

Teknisk administratör

Teknisk administratör

5 november 2024