Administrativ sekreterare

Arbetsbeskrivning

Internationella avdelningen, enheten för kyrkans missionsansvar söker en Administrativ sekreterare Du ansvarar för den administration som hör samman med enhetens utbildningsverksamhet, t ex utbildning av utsända medarbetare, utbytesprogram och konferenser av olika slag. Du arbetar i öppen planlösning och samarbetar med flera olika handläggare. Du har vana och erfarenhet från kvalificerat sekreterararbete samt ett väl utvecklat ordningssinne. Du kan planera ditt arbete och har lätt att ta egna initiativ då arbetet är mycket självständigt. Du har lätt för att skriva god svenska och mycket goda kunskaper i engelska. Kunskaper i spanska är meriterande. Du har god datorvana, främst i officepaketet. Du är även mycket serviceinriktad och har lätt för att samarbeta. Det är önskvärt att du delar Svenska kyrkans tro och värderingar. Tillträde: snarast efter överenskommelse.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010