Administrativ sekreterare till policyenheten

Arbetsbeskrivning

Du ansvarar för den administration som hör samman med enhetens verksamhet, vilket innebär ansvar för planering och samordning för enhetschefen, enhetsledningen och enheten i övrigt. Introduktion av nyanställda, postöppning, registrering i diariet, projekthanteringssystemet, resedatabasen samt fakturahantering ingår också i arbetet liksom övrigt förekommande administrativa uppgifter. Du har vana och erfarenhet från kvalificerat administrativt arbete. Du är ordningsam, självständig, initiativrik och har en god förmåga att planera ditt eget arbete. Du har god förmåga att uttrycka dig tal och skrift samt mycket goda kunskaper i engelska. Du har god datorvana, främst i officepaketet. Utöver detta bör du vara serviceinriktad och ha en god samarbetsförmåga. Du delar Svenska kyrkans värderingar.

Sammanfattning

Liknande jobb


Kommunsekreterare

Kommunsekreterare

30 oktober 2024

Sekreterare

Sekreterare

21 oktober 2024

Nämndsekreterare föräldrarvikariat

Nämndsekreterare föräldrarvikariat

16 oktober 2024

7 oktober 2024