Administrativ sekreterare till policyenheten

Arbetsbeskrivning

Du ansvarar för den administration som hör samman med enhetens verksamhet, vilket innebär ansvar för planering och samordning för enhetschefen, enhetsledningen och enheten i övrigt. Introduktion av nyanställda, postöppning, registrering i diariet, projekthanteringssystemet, resedatabasen samt fakturahantering ingår också i arbetet liksom övrigt förekommande administrativa uppgifter. Du har vana och erfarenhet från kvalificerat administrativt arbete. Du är ordningsam, självständig, initiativrik och har en god förmåga att planera ditt eget arbete. Du har god förmåga att uttrycka dig tal och skrift samt mycket goda kunskaper i engelska. Du har god datorvana, främst i officepaketet. Utöver detta bör du vara serviceinriktad och ha en god samarbetsförmåga. Du delar Svenska kyrkans värderingar.

Sammanfattning

Liknande jobb


Skolsekreterare/ Skolassistent

Skolsekreterare/ Skolassistent

19 november 2024

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

14 november 2024

12 november 2024

Utskottssekreterare med inriktning registrator

Utskottssekreterare med inriktning registrator

11 november 2024