Administrativ sekreterare (vik)

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter: Du ansvarar för den administration som hör samman med enhetens verksamhet, vilket innebär ansvar för planering och samordning för enhetschefen, enhetsledningen och enheten i övrigt. Introduktion av nyanställda, postöppning, registrering i diariet, projekthanteringssystemet, resedatabasen samt fakturahantering ingår också i arbetet liksom övrigt förekommande administrativa uppgifter. Kvalifikationer: Du har vana och erfarenhet från kvalificerat sekreterararbete. Du är ordningsam, självständig, initiativrik och har en god förmåga att planera ditt eget arbete. Du har god förmåga att uttrycka dig tal och skrift samt mycket goda kunskaper i engelska. Du har god datorvana, främst i officepaketet. Utöver detta bör du vara serviceinriktad och ha en god samarbetsförmåga. Du delar Svenska kyrkans värderingar.

Sammanfattning

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024