Administrativ servicekoordinator Bensinteknik

Administrativ servicekoordinator Bensinteknik

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en av oss? Efterfrågan på våra tjänster ökar och vi stärker nu upp med en servicekoordinator som vill bli en del av vårt team. Vi erbjuder dig en roll i ett företag med stora resurser. Bensinteknik grundades 1995 och ägs sedan 2017 av Ohlssonskoncernen. Tillsammans med oss blir du en viktig del i vår satsning framåt, där vi satsar på att leverera hållbara klimatsmarta lösningar till våra kunder.


Rollen
Du kommer verka inom service och administrera arbeten genom planering, materialbeställningar, fakturering och orderhantering i våra kunders program så som vårt eget. Arbetet innebär att alltid ligga steget före och planera så rätt saker finns till rätt uppdrag. Du gillar administration och är van vid att skifta program och arbetsuppgifter utan tappa fokus. Du arbetar strukturerat och med framförhållning även om planeringen snabbt kan ändras. Fokus på tjänsten är arbetet med vår serviceavdelning men även att vara behjälplig med övrigt förkommande arbetsuppgifter på kontoret.
Vi är verksamma främst i Skåne, Blekinge och Halland men tar även uppdrag i hela landet.
Förekommande servicearbeten är brett och är både relaterat till fastigheter inomhus som utomhus. Vi är experter inom drivmedel och tillhörande utrustning och givetvis är många uppdrag relaterade till denna del. Har du erfarenhet från branschen eller likvärdig kunskap är det meriterande men vi är även öppna för den som vill prova på en ny bransch.
Din profil
För att lyckas i tjänsten känner du igen dig i denna bakgrund:
- Du gillar administration och har ett gott sinne för ordning och reda
- Du har erfarenhet från fakturahantering och fakturaprogram
- Du har kontakt med leverantörer och beställer material till servicearbeten
- Du skapar arbetsorder och är behjälplig med arbetsfördelningen av dessa
- Du säkerställer ekonomin på arbetsorder och ser till att de blir utförda på korrekt sätt
- Du är van vid att skifta mellan arbetsuppgifter utan att tappa fokus
- Du gillar kundkontakt och är inte rädd för att ställa frågor
- Du gillar att ha daglig kontakt med våra servicetekniker och planerar på sikt deras arbetsdagar
- Du är van vid att planeringen kan snabbt ändras ock akuta saker måste prioriteras
Krav
Lägst B-körkort

Meriterat
Erfarenhet från servicekoordinator eller administratör. Erfarenhet från Visma administration, orderprogram eller likvärdiga program.


Vi erbjuder
En tjänst med goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill visa engagemang, är noggrann, praktisk och självgående. Vårt kontor ligger ut med E6 i Helsingborg. Du kommer att erbjudas ett omväxlande arbete som ger dig möjlighet att utveckla dina färdigheter, med mycket frihet att lösa olika arbetsuppgifter. Vi erbjuder friskvård samt en bra personalförmån inom sjukvård och drivmedel. Vi har en utpräglad laganda och har som mål att vara bäst på det vi gör.

I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid


Frågor kring tjänsten ställs till:
Morgan Hultgren 042-203820

Vi tillämpar fortlöpande rekrytering, så ansök snarast, dock senast 6 januari 2023.
Urval kan komma att ske löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ohlssons AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2022
  • Ansök senast: 13 januari 2023

Postadress

Mineralgatan 10
Helsingborg, 25464

Liknande jobb


20 september 2024

18 september 2024