Administrativ servicetjänsteman för konsultuppdrag i Visby

Administrativ servicetjänsteman för konsultuppdrag i Visby

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en konsult med bra administrativ förmåga och som letar efter sitt nästa steg i arbetslivet. Du kommer få chansen till en varierad roll på en av Sveriges största myndigheter.

Om uppdraget

I Visby söker vi nu vår nästa konsult för ett uppdrag till vår kund som är en stor myndighet med kontor över hela landet. Konsultuppdraget förväntas starta i början av maj och sedan preliminärt pågå till och med den 25 augusti, med stor chans till förlängning. Då allt arbetsmaterial enbart finns tillgänglig i kundens lokaler kan ej distansarbete erbjudas. Uppdraget är på heltid, 100% och under kontorstid med viss flexibilitet.

Inför starten krävs det att man genomgår en säkerhetsprövning i form av en säkerhetsintervju och registerkontroll.

Dina arbetsuppgifter

Vi söker dig som vill ha en roll med varierande arbetsuppgifter och som självständigt kan prioritera efter behov. Arbetet kommer bland annat innefatta posthantering och skanning, men det kan även bli arbete inom felanmälningar, bilhantering, ledsagning, godshantering och administration. Tunga lyft kan förekomma.

Dina kvalifikationer

- Grundläggande högskolebehörighet (godkänd gymnasieexamen)
- Ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
- Goda kunskaper i MS-office paketet
- Flytande i svenska i såväl tal som skrift
- Erfarenhet av digitala arbetsverktyg, så som ärendehanteringsprogram
- B-körkort
- Trivs med att ta egna beslut och är flexibel i ditt arbetssätt


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 14 april

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Kajsa Hessel, kajsa.hessel@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 april 2023
  • Ansök senast: 28 april 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024