Administrativ specialist till Swedbank

Administrativ specialist till Swedbank

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en varierande administrativ roll där du har stora möjligheter till personlig utveckling? Då är tjänsten som Administrativ specialist något för dig!

Om tjänsten
Som Administrativ specialist på Swedbank kommer du att jobba på en avdelning som hanterar arvskiften. Du får en varierande roll där du arbetar tillsammans med många härliga kollegor i ett positivt arbetsklimat i fina lokaler på Furunäset.

Din arbetsuppgift kommer vara att utföra arvskiften i olika steg vilket bland annat innefattar att läsa, kontrollera och gå igenom bouppteckningar samt fördela arv mellan dödsbodelägare. Kontakt med dödsbodelägare via telefon sker dagligen.

Tidigare erfarenhet av liknande tjänster är inget krav eftersom du som nyanställd får gå en introduktionsutbildning i början av din anställning.

Tjänsten är på heltid med start 1 mars och arbetstiden är dagtid, måndag-fredag.

Om dig
Vi söker dig som är lösningsorienterad, noggrann och effektiv. Du behöver vara trygg som person och inte ha några problem att jobba självständigt eftersom rollen innebär att ta egna beslut. Vidare har du datorvana, är serviceinriktad, social och bra på att kommunicera muntligt och skriftligt.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, men ej ett krav.

Om anställningen
Tjänsten som Administrativ specialist på Swedbank är ett konsultuppdrag från 1 mars till 31 oktober. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten ska tillsättas med anställningsstart 1 mars. Sista ansökningsdag är 16 februari, så vänta inte med din ansökan! Bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare på Adecco:

Anna Roslin anna.roslin@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2022
  • Ansök senast: 16 februari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Kundtjänstassistent

25 september 2024

25 september 2024