Administrativ stjärna med starkt intresse för kundservice sökes!

Administrativ stjärna med starkt intresse för kundservice sökes!

Arbetsbeskrivning

Har du en hög serviceförmåga och älskar att överträffa kundens förväntningar! Vill du vara med på resa och skapa Sveriges nöjdaste kundupplevelse!? Längtar du dessutom efter att få börja arbeta i ett företag där man brinner för utveckling, hållbarhet och tillväxt! Då är detta tjänsten för dig!!

Som medarbetare i kundcenter support…

kommer du att ta emot frågor från kunder, via telefon, mail och chatt, med fokus på kundnöjdhet med en hög servicegrad. Det rör sig om en omväxlande vardag där du och ditt team ansvarar för att stödja och utveckla kundens resa före, under och efter köp av bil.

Du administrerar ärenden, registrerar och följer upp om det behövs. Förutom att ta emot allmänna supportfrågor har vi olika fokusområden, så som kundnöjdhet, export och teknik (tekniska frågor om bilar). Du kommer även inom tydliga ramar ha frihet och mandat att fatta/ta egna beslut. Det är med andra ord ett omväxlande arbete där fokus hela tiden ligger på att underlätta för kunden och ge dem korrekt och snabb information på ett trevligt och positivt sätt. Du ansvarar helt enkelt för kundens lojalitet och kundnöjdhet genom hela processen En sak är säker: Ingen dag kommer vara den andra lik.

Det viktigaste är att du är en person som tar ditt arbete på allvar och förstår att du är en viktig länk mellan kunden och Kvdbil. Ingen är expert från början, men för dig är det självklart att fråga när du inte vet. Givetvis kommer du även att få en gedigen introduktion för att skapa en förståelse för Kvdbils arbetssätt och system.

Du kommer att tillhöra ett välkomnande team, på ca 10 medarbetare, med stark gemenskap och som värdesätter samarbete och tror på att ha kul tillsammans, både under och efter arbetstid.



Vi söker dig som…

sprider positiv energi och trivs i en fartfylld miljö. Du är van att gå för egen maskin, är social, lyhörd, lösningsorienterad och har förmågan att skapa förtroende snabbt. Att tempot periodvis är högt är inget som hindrar dig, utan även då lyckas du på ett proffsigt sätt skapa trygga, nöjda och återvändande kunder. För dig är det viktigt att alltid sträva mot högsta möjliga kundnöjdhet, för om kunden är nöjd är även du nöjd.

Då vi är ett företag som ständigt utvecklas och förbättras, är du flexibel och lär dig snabbt nya arbetsuppgifter, likaväl som du gärna bidrar till förbättringsarbeten. Problem ser du som en lärorik erfarenhet.

Tillsamman med dina kollegor samarbetar ni på ett exemplariskt sätt, vilket ju är lätt när man har trevlig och kompetenta kollegor bredvid sig.



Våra önskemål till dig…

- Godkänd gymnasieutbildning

- Tidigare erfarenhet av att skapa mycket nöjda kunder via telefon

- Mycket god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift, på svenska och engelska

- Genuint intresse för system och administrativa detaljer

- Det är även ett plus om du har ett intresse av och viss kunskap kring bilar, men inget måste.



Om KVD

Kvdbil är Sveriges största digitala aktör med begagnade bilar. I över 30 år har vi hjälpt människor och företag att köpa och sälja bilar. Och det är ingen hemlighet hur vi gör det - vi sköter hela bilaffären åt dig. Vi har sålt mer än 280 000 bilar på kvd.se och de har alla testats av våra professionella tekniker. Fordonsbranschen i stort har de senaste åren genomgått en omvandling för att kunna möta nya kundbehov och beteenden med ny teknik. På Kvdbil tycker vi det är viktigt att möta dessa förändringar med nya lösningar som adresserar hållbarhet, effektivitet och nya nyttjandeformer.

Om du klickar  här (https://jobb.kvd.se/departments/kvdbil) kan du läsa mer om oss som bolag.



Varför Kvdbil?

Kvdbil är ett bolag i ständig förändring och som medarbetare i Kundcenter support kommer du få utvecklas och växa i en spännande roll samtidigt som du får vara med på vår tillväxresa framåt.

Vi sitter i fräscha lokaler på Kilsgatan 4 sitter, mitt i pulsen i centrala Göteborg. Vi erbjuder ett arbetsklimat som präglas av stort engagemang och en positiv stämning. Det som förenar oss är våra gemensamma värderingar, vi är nytänkande, omtänksamma, drivande och enkla. Vi ser vikten att lyssna på varandra, hjälpa varandra och vet att en god idé är en god idé oavsett vem som framför den.

Vi har ett bra kollektivavtal, ett schyst förmånspaket (t.ex. 4 000 kr i friskvårdsbidrag) och titt som tätt bjuds det på olika personalevenemang. Förutom trevliga kollegor lovar vi dig ett högt arbetstempo, en spännande tillväxtresa och en arbetsgivare som anser att det är viktigt med hållbarhet, vilket inkluderar både hållbara medarbetare och en hållbar miljö!



Övrigt

Plats: Kilsgatan 4, Göteborg

Start: Enligt överenskommelse

Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning

Arbetstider: Vårt kundcenter är idag öppet mellan kl 8-22 mån-tor, kl 8-17 på fredagar samt kl 17 - 22 på söndagar. Detta kan komma att förändras.

Lön: Marknadsmässig lön samt rörlig provision.



För frågor kring tjänsten kontakta Peter Sällqvist, Gruppchef Kundcenter support, på peter.sallqvist@kvdbil.se



Är du vår nästa kollega? I så fall väntar vi med spänning på din ansökan.



Vi behandlar ansökningar löpande så sök tjänsten redan idag!

Välkommen med din ansökan på jobb.kvd.se (https://jobb.kvd.se/jobs)



Nu kör vi!!

I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Oscar Hamreus

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KVD
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 december 2021
  • Ansök senast: 28 maj 2022

Besöksadress

Hantverksvägen 24, Södertälje
None

Postadress

Hantverksvägen 24
Södertälje, 15165

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024