OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter en positiv och social lagspelare som älskar ordning och reda. Om du känner dig träffad är du rätt för rollen som Business Coordinator till vår kund som har sitt kontor ett stenkast från Stureplan.
Vår kund är en ambitiös utmanare i en bransch som växer i raketfart. Vår kund arbetar med att förmedla konsulter inom IT, Tech och Management till kunder inom både privat och offentlig sektor.
Vi söker nu efter en administrativ stjärna till deras team i Stockholm!
Om rollen
Detta är en administrativ och koordinerande roll där du som Business Coordinator kommer ha en viktig roll i vår kunds organisation. Du är främst ansvarig för att vår kunds säljprocesser sköts och all vital information kring kunder, partners och deras gemensamma affärer dokumenteras. Du kommer att ansvara för bl.a. affärsinformation, processer, system och rapporter.
Tjänsten passar dig som trivs i ett snabbrörligt företag och som vill ta en roll som kombinerar administrativa uppgifter med stort inslag av social kontakt.
Arbetsuppgifter:
- Publicera uppdrag i företagets ATS (system för att publicera annonser och hantera kandidatansökningar)
- Publicera uppdrag, information och nyheter i företagets digitala kanaler och på olika digitala plattformar
- Hantera tidrapporter och fakturafrågor
- Upprätta, hantera och följa upp avtal
- Dokumentera statistik och ta fram viktiga rapporter
- Agera stöd för företagets säljorganisation
- Agera kontaktperson för organisationen kopplat till ekonomi och administration
- Uppdatera sociala medier (LinkedIn)
- Driva enklare affärer och samarbeten med våra kunder och partners
Är du den vi söker?
Vi söker dig som är i ett tidigt skede av karriären, motiveras av att få mycket ansvar från dag ett och vill växa tillsammans med rollen så väl som företaget.
Du är driven, strukturerad, självgående och lösningsorienterad. Du får gärna vara prestigelös och positiv team player som alltid finns där för att hjälpa dina kollegor.
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för administration, ordning och reda.
Har du ett par års erfarenhet av en liknande roll är det väldigt meriterande. Det är även meriterande om du har erfarenhet från rekrytering- och bemanningsbranschen.
Om företaget
Vi uppgraderar er kompetensförsörjning!" - Det är vår kunds affärsidé och det gör dem genom att vara positiva, entreprenöriella och personliga. På så sätt hjälper de sina kunder att hitta rätt person till rätt plats i rätt tid.
Genom konsultförmedling och rekrytering för de samman organisationer och personer på ett enkelt och effektivt sätt - er självklara partner när det handlar om kompetensförsörjning. Hos vår kund kommer du i kontakt med ett entreprenöriellt, positivt och personligt gäng med mångårig erfarenhet inom HR, IT och försäljning, som alla drivs av att bygga relationer genom nöjda kunder och roliga samarbeten!
Med vårt positiva och personliga arbetssätt vill de göra affärer som gynnar alla parter. De vill hjälpa människor vidare i karriären och organisationer att utvecklas.
Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!
Ort: Stockholm, företaget har kontor vid Stureplan
Start: Omgående enligt ök
Omfattning: Heltid