Administrativ stjärna till vår kund i Karlstad!

Administrativ stjärna till vår kund i Karlstad!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi dig med några års erfarenhet av administrativt arbete, som vill jobba i en bred, varierande och rolig roll hos vår kund i Karlstad.

I rollen hos vår kund kommer du att fungera som ”spindeln i nätet”, det är du som ser till att dagarna fungerar så optimalt som möjligt. Du kommer att fungera som ett administrativt stöd till närmaste chef.

Tjänsten är på 100% och arbetstiderna är förlagda dagtid måndag till fredag, men möjlighet till flex.

Låter detta som rollen för dig?
Tveka då inte med din ansökan, urval och intervjuer hålls löpande!


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer att utgå från vår kunds kontor i Karlstad där du kommer att sitta tillsammans med ett gäng trevliga kollegor. Arbetsuppgifterna är mycket varierande därav söker vi dig som trivs i en bred och social roll där du förväntas ta egna initiativ, lösa uppgifter självständigt och framför allt – du är inte rädd för att visa vad du går för!

Vem är du?
Som person ser vi att du är självgående, snabblärd, lösningsorienterad, nyfiken och driven. Du är serviceinriktad och en självklar glädjespridare, du är också noggrann i ditt arbete och samarbetar lätt med andra människor. Rollen kräver att du inte är rädd för att ta egna initiativ samt att du är stresstålig.

För att passa för denna roll behöver du:
• gymnasieexamen eller likvärdig utbildning
• några års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Varmt välkommen in med din ansökan!




Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2023
  • Ansök senast: 14 februari 2023

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024