OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att Ikano Bank inte är som vilken annan bank som helst märks tydligt när du kliver in på deras kontor i Hyllie. Du möts av en arbetsplats som utstrålar nytänkande och ambition! Ikano Bank behöver nu utöka sitt team och söker nu en person som jobbar deltid med administrativa uppgifter. Låter detta som något för dig? - Passa på att söka tjänsten redan idag då vi jobbar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Ikano Banks lokaler ligger i Hyllie, ett expansivt område utanför Malmö, nära Köpenhamn. Företaget jobbar hela tiden med att effektivisera och förbättra sitt arbete för att kunna ge kunderna bättre villkor och service. Det ska vara enkelt att vara kund hos Ikano Bank!
Nu söker Ikano Bank efter en noggrann och effektiv medarbetare som kan stötta det administrativa arbetet inom bankens kundkännedom. Du kommer få en grundlig introduktion och utbildning när du börjar och på plats finns hjälpsamma kollegor som kommer stötta upp i ditt arbete. Teamet som du kommer att arbeta med har en god stämning där man jobbar efter värderingen att alla jobbar tillsammans.
Du erbjuds
* Arbeta nära kollegor med starka kompetenser
* Ett attraktivt extrajobb vid sidan om studierna
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker en administrativ medarbetare som kommer stötta Ikano Banks KYC-team i Malmö. De arbetar med inhämtning av kundkännedom och analysera och bedöma inhämtad information. I rollen som administrativ student kommer du arbeta i en stöttande funktion med administrativa uppgifter.
Kraven för tjänsten är följande:
- Studerar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande
- Kommunicerar obehindrat på svenska
- Har goda kunskaper i engelska
- Har en mycket god systemvana och kunskap att lära sig nya system
- Har möjlighet att arbeta 2-3 dagar vid sidan om studierna
Det är meriterande om du har
* Har grundläggande kunskap om företag såsom bolagsformer, bolagsstrukturer och styrelseuppsättningar
* Erfarenhet eller förståelse av bokslut, utredning av verklig huvudman och arbete mot penningtvätt
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
* Målmedveten
* Stabil
* Ansvarstagande
* Respektfull
Övrig information
För den här rollen krävs det utdrag från belastningsregistret och kreditkontroll, vänligen skicka efter ett utdrag från belastningsregistret i samband med att du skickar in din ansökan då handläggningstiden ibland dröjer.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Ikano Bank erbjuder enkla och förmånliga lån och sparprodukter till privatkunder, säljstödstjänster till detaljhandelsföretag samt leasing och fakturaköpslösningar till företagskunder. Ikano Bank har verksamhet i Sverige, Danmark, Finland, Norge, Storbritannien, Polen, Tyskland samt Österrike och ingår i Ikano Group. Besök gärna deras hemsida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231