Administrativ support

Administrativ support

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Till en av våra kunder, en multinationell koncern med högteknologisk produkttillverkning söker vi nu medarbetare till vår kund i Finspång. Det här uppdraget är en fantastisk möjlighet för dig som vill arbeta i en modern, internationell och framåtsträvande teknisk miljö. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag via Unik Resurs med goda möjligheter till förlängning!

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I din roll som Administrativ support kommer du vara en viktig resurs för projektledningsfunktionen. Du kommer arbeta nära ansvarig gruppchef för projektet. Du kommer ta emot förfrågan och sedan fördela/tilldela resurser inom projektfunktionen. Du kommer arbeta med olika administrativa uppgifter i projekten som till exempel att se till att information/uppgifter är uppdaterade och korrekta i systemet Primavera som är vårt huvudsakliga planeringsverktyg du kommer arbeta i. Du är ansvarig för det operativa arbetet och gruppledaren projektleder teamet. Till sist kommer du även arbeta med ständiga förbättringar och vara stöttande inom teamet och mot alla andra avdelningar och projekt.

Din profil

Vi söker dig med lägst gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av administration eller liknande arbetsuppgifter. Vi tror att du har erfarenhet av att hantera olika komplexa frågor samtidigt. Det är ett krav att kunna tala och skriva på engelska. Det är viktigt att du har en stor data och systemvana. Har du arbetat i planeringssystemet Primavera är det meriterande. Som person är du noggrann, strukturerad och klarar av att hantera många saker samtidigt. Du är en positiv person som gillar att stötta dina kollegor. Personliga egenskaper som värderas högt är att du är anpassningsbar, driven och självgående.

Ansök redan idag!

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vi tillämpar löpande urval. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Ett tips är att ansöka så snabbt du kan!Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;Cecilia Alegria Furberg och nås på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se eller på 073-925 25 86

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2022
  • Ansök senast: 14 februari 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024