Administrativ support sökes

Administrativ support sökes

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Till vår fina kund i Kista söker vi nu en konsult för att stötta upp inom området administration under tre månader. Företaget ingår i en stor internationell koncern och i rollen som support jobbar du på deras kundserviceavdelning. Du kommer att stötta upp och hjälpa till med olika typer av administrativa uppgifter och även finnas till hand och rycka in om något oförutsägbart skulle hända.

Tjänsten

I rollen som administrativ support kommer du att ingå i ett nordiskt team som erbjuder förstklassig service till deras kunder. Du kommer att ansvara för de administrativa uppgifterna när det gäller att uppdatera olika webbaserade system samt deras hemsida på den danska marknaden. Att se till att rätt information finns på rätt plats. Det är viktigt att du är en do:er och tar ett stort eget ansvar, är snabblärd, lösningsfokuserad och noggrann. Har du dessutom språkkunskaper i danska är detta ett stort plus. Företaget sitter i trevliga lokaler i Kista och där kommer du även att ha viss kontakt med övriga organisationen. Kundföretaget jobbar i flera olika system och du behöver därför ha en god datavana och lätt för att ta till dig information.

Du kommer att jobba som konsult via The Place på ett uppdragets längd beräknas vara 3 månader. Tjänsten är på heltid (40h/v) med start omgående och därför behöver du vara tillgänglig omedelbart.

Arbetsuppgifter

I rollen kommer du att:

• Rensa upp och komplettera innehåll i deras webbaserade system på för den danska marknaden
• Rensa upp och komplettera innehåll på hemsidan på den danska marknaden
• Granska och översätta vissa material
• Vara behjälplig vid övriga administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer

För att passa in i denna roll söker vi dig med följande bakgrund:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av administration eller service
• Väldigt goda datakunskaper
• Flytande kunskaper i svenska i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• Meriterande med språkkunskaper i danska

Personligt

För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du kanske är nyexaminerad och har lämplig utbildning i ryggen eller några års erfarenhet från ett liknade arbete. Vi söker dig som är administrativt lagd, noggrann, kommunikativ, orädd och social. Du trivs bra i en administrativ roll där din känsla för struktur och att finna lösningar mötes. Du har en god samarbetsförmåga och stöttar även gärna dina kollegor med andra typer av arbetsuppgifter om så krävs. Vidare är du ansvarstagande, förändringsbenägen och ser till så att dina arbetsuppgifter inte blir liggandes. Du är också strukturerad och bidrar till ett positivt klimat.

Arbetstid/Varaktighet

Heltid (40h/v)
Konsultuppdrag tre månader
Placering: Kista
Start: Omgående

Passar beskrivningen in på dig? Det hoppas vi så klart att den gör! Vill du bli en del av vårt roliga konsultgäng? Tveka i så fall inte att skicka in din ansökan. Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Sökord: Administrativ support, kundservice, kundtjänst, administration, danska, service, datavana, snabblärd, uppdrag, The Place, konsultuppdrag

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2022
  • Ansök senast: 18 november 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024