Administrativ support till Input interiör Göteborg

Administrativ support till Input interiör Göteborg

Arbetsbeskrivning

Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Som administrativ support på Input interiör i Göteborg arbetar du som en del av vårt supportteam och erbjuds en varierande tjänst där du blir en viktig resurs i arbetet mot kontorets och koncernens gemensamma mål. Tillsammans med våra projektledare och monteringsavdelning säkerställer du att produkter, leveranstider, ordererkännanden och samordning fungerar enligt den gemensamma planeringen. Du kommer främst arbeta med:
Kontroll av orderbekräftelser
Leveransbevakning
Planering
Hantering av reklamationsärenden
Bemanning av vår telefonväxel

Vi söker dig med mycket energi och engagemang som kan ge kollegor och kunder bästa möjliga service genom att lösa olika ärenden på ett professionellt sätt och i rätt tid. För att lyckas i rollen ser vi att du:
Är noggrann och affärsmässig.
Strukturerad och ansvarsfull.
Har lätt för att kommunicera i tal och skrift.
Har god servicekänsla.
Gillar att prata med kunder och leverantörer.

Tjänsten förutsätter att du har som lägst gymnasieexamen och med lätthet tar till dig nya programvaror. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning och kundtjänst samt erfarenhet av olika affärs- och mailsystem.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.
Ansök snarast
Välkommen med din ansökan snarast, dock senast 24/10. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret på inputinterior.se och bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk.
Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Caroline Lundqvist på +46 31 799 89 86 alt caroline.lundqvist@inputinterior.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna-Karolina Gradvall

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Input interiör 0580
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2021
  • Ansök senast: 24 oktober 2021

Besöksadress

Gottorpsgatan 57
None

Postadress

58273
0580, 58273

Liknande jobb


Sales Support Specialist

Sales Support Specialist

4 november 2024

31 oktober 2024

Sales System Administrator

Sales System Administrator

23 oktober 2024