Administrativ support till Kinnarps Interior

Arbetsbeskrivning

Med anställning hos Resurs Bemanning, för uppdrag hos vår kund Kinnarps söker vi en administrativ support till deras nya lokaler i Sickla.Företaget är verksamt inom kontorsmöbelbranschen.Rollen innebär i huvudsak att ge kunderna service och avlasta säljarna i deras dagliga arbete. Arbetsuppgifter: - ge kunder hjälp och information via telefon - ge direktförsäljning och mer försäljning med kunder i butiken - ta emot reklamationer och göra det professionellt - ringa och informera kund om leveransavisering - registrera ordrar och kontrollera att underlag finns - ge säljarna hjälp med offerter och presentationer - vid behöv göra delar av inredningsförslag som färgsättning, möbelval eller enbart collage För att arbeta som administrativ support krävs ordinarie skolgång samt gymnasiekompetens och vana av servicearbete.God vana i Office Paket och gärna erfarenhet av terminalsystem är en merit. Viktiga egenskaper är servicekänsla, effektivitet, initiativförmåga, samarbetsförmåga samt att man är noggrann, positiv och utåtriktad. Vi ser gärna manliga sökande då företaget idag har väldigt många kvinnliga anställda. Tjänsten är på heltid och ska tillsättas enligt överenskommelse.För rätt person kan det bli aktuellt med rekrytering.Urval kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan! Resurs Bemanning AB är en av Sveriges ledande bemanningsföretag inom ekonomi, administration, försäljning och marknad.Vi erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde.Resurs Bemanning AB ingår tillsammans med IT-Resurs i Resurs CNC AB (publ), en av Sveriges ledande bemanningskoncerner och är noterat på OMX First North.Samtliga bolag i koncernen är ISO-certifierade samt är auktoriserade Bemanningsföretag.Läs mer om oss på www.resursbemanning.se.

Sammanfattning

Liknande jobb


14 november 2024