Administrativ support till växande FinTech-startup

Administrativ support till växande FinTech-startup

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vill du hjälpa människor att få bättre kontroll på sina abonnemang och privata ekonomi? Är du en positiv och prestigelös person som vill göra skillnad i en administrativ roll? Här får du möjlighet att tillhöra ett inspirerande support-team på fyra personer som alla strävar efter att ge Minna Technologies användare den bästa upplevelsen! Tjänsten startar i slutet av juli och förväntas pågå i 6 månader, med chanser till förlängning.

Minna Technologies har valt att samarbeta med KFX HR-partner i denna rekryteringsprocess. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner och uthyrd hos vår kund Minna Technologies. KFX är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.



Om företaget
Idag kan du abonnera på allt, från film och musik till försäkringar och gymmedlemskap. Det snabbt växande FinTech-företaget Minna Technologies hjälper miljontals människor runt om i världen att få bättre kontroll över sina abonnemang. Med hjälp av Minnas produkter kan du som användare spara tid och pengar genom att säga upp eller förbättra dina abonnemang.

Minna Technolgies världsledande produkter används för närvarande av några av de största bankerna och tjänsteleverantörerna i Europa. Genom partners som Swedbank, Danske Bank, Telia och E-ON, hjälper Minna Technologies mer än 10 miljoner konsumenter att hantera sina abonnemang. Allt detta för att göra livet lättare och ge makten till den moderna konsumenten.

Förutom att göra skillnad har du också en möjlighet att arbeta med intelligenta och drivna människor som brinner för teknik. Här blir du en del av en omtänksam, inkluderande och inspirerande arbetsmiljö där du uppmuntras att vara dig själv och växa som person. Välkommen till familjen. We bring power to the modern consumer!


Arbetsuppgifter
Minna Technologies växer och inleder fler partnerskap med banker i världen. Företagets support-team består idag av fyra kollegor som behöver din hjälp.

Vi söker därför dig som vill förstärka teamet med administrativ expertis kring hantering av ordrar och uppsägningar. Med datorn som ditt främsta arbetsredskap kommer du ha kontakt med tjänsteleverantörer och användare, främst i skrift. Arbetet kan komma att bli repetitivt. För dig med rätt inställning och driv, finns möjlighet att få fler arbetsuppgifter och mer ansvar.


Kvalifikationer
Vi söker dig som vill vara del av ett härligt team kollegor som alla strävar efter att göra skillnad för den moderna konsumenten! För att trivas på bolaget bör du som person vara prestigelös och öppen för att arbeta hands on, i högt arbetstempo. Du har en positiv attityd och tar gärna egna initiativ för förbättring eller när du stöter på problem. Du är mån om att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och har inga problem att arbeta självständigt. Goda datorkunskaper ser vi som en förutsättning för att klara av arbetet.

Kommunikation inom företaget sker främst på engelska men även på svenska, flytande kunskaper är därför ett krav i såväl skrift som tal. Andra europeiska språk är meriterande.


Övrigt
Vill du vara en del av detta fantastiska team som ger makt till den moderna konsumenten? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande. Detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Alla ansökningar sker via kfx hemsida, www.kfx.se.

Kunskap-, engelska- och personlighetstester samt bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juli 2020
  • Ansök senast: 31 juli 2020

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024