Administrativ supporttekniker i Örebro

Administrativ supporttekniker i Örebro

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Gillar du teknik? Är du den som löser familjens tekniska bekymmer? Hos vår kund får du möjlighet att komma till ett arbete fyllt med engagemang och glädje. Läs mer om tjänsten som Administrativ supporttekniker och ansök redan idag!


Vi söker en person med mycket framåtanda som alltid gör sitt bästa och brinner för webb, teknik samt att ge fantastisk service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att dagligen hjälpa kunder och kollegor via telefon, e-post och affärssystem med diverse ärenden kopplade till företagets tjänster. På företaget arbetar samtliga i supportteamet med en stor variation av ärenden och frågor. Du kan förvänta dig ett omväxlande arbete.

Personprofil
Vi söker dig som alltid prioriterar nöjda kunder och har viljan att ge den bästa möjliga servicen. Som person är du en prestationsorienterad lagspelare som sprider positiv energi omkring dig. Du har förmågan att prioritera vad som behöver göras först och tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir genomförda. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundtjänst, supportroller eller administration.

För att lyckas i rollen som administrativ supporttekniker krävs vidare:
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Genuint IT-intresse och en god datavana


Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som supporttekniker. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, uppdraget sträcker sig till en början fram till årsskiftet
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden.

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Alfred Domberg via alfred.domberg@performiq.se redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2022
  • Ansök senast: 4 oktober 2022

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024