OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administrativ teamledare Stockholm
Administrativ teamledare Stockholm
arbetsbeskrivning.
Randstad söker nu dig med administrativ vana för en teamledarroll med varierande arbetsuppgifter.
I denna roll kommer du att arbeta för ett företag inom fastighetsbranschen. I din roll kommer du bland annat att agera teamledare för en grupp med olika ansvarsområden inom verksamheten, samtidigt som du samverkar med företagets distriktschef gällande olika administrativa göromål. Har du erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, god systemvana samt en förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska? Då har vi på randstad nästa spännande möjlighet för dig!
Vi ser fram emot din ansökan, redan idaG!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
ansvarsområden.
Som teamledare ansvarar du för en grupp individer verksamma inom reception, växel och kontorsservice. Du stöttar och coachar gruppen i arbetet samt ansvarar för schemaläggningar och veckomöten. I din roll ingår det även att vara ett administrativt stöd till företagets distriktschef gällande arbetsuppgifter såsom fakturakontering, avtalshantering samt mötes- och konferensbokningar.
Dina arbetsuppgifter:
• Teamleda arbetsgrupp med schemaläggningar, veckomöten samt arbetsrelaterad stöttning och coachning.
I samverkan med distriktschef:
• Boka konferenser och möten.
• Avtalshantering gällande kontoret.
• Sköta kontakt med leverantörer.
• Fakturahantering.
• Följa upp NKI-arbete (nöjd kund index).
omfattning.
Heltid, med flexibla arbetstider. Start 2019-08 och med uppdrag för sex (6) månader, med goda förlängningsmöjligheter.
kvalifikationer.
Här behöver du:
• Administrativ skicklighet.
• Tidigare arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
• Goda kunskaper och vana gällande arbetsrelaterade datasystem.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du tidigare har arbetat inom fastighetsbranschen och har erfarenhet av arbetsledning.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
ansökan.
2019-07-22, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Lena Norrvall Lundin | lena.norrvalllundin@randstad.se [ mailto:lena.norrvalllundin@randstad.se ] |
om randstad.
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.
Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström