Administrativ Telefonist / Receptionist

Administrativ Telefonist / Receptionist

Arbetsbeskrivning

Vi på Humana söker nu en serviceinriktad medarbetare som vill jobba i vår växel!



Om tjänsten

I den här rollen hos oss är du företagets ansikte utåt och du kommer huvudsakligen att arbeta med att ge service via vår telefonväxel. Du tar emot inkommande samtal och hjälper Humanas kunder, anställda och andra inringande personer genom att besvara frågor, hänvisa till rätt person och koppla samtal inom företaget, samt att administrera abonnemang och information som finns i växeln. Du kommer även att jobba i vår reception där du tar emot besökare och hjälper företagets anställda med diverse frågor och ärenden. I arbetet ingår även posthantering, beställning av vissa kontorsmaterial, blom- och hotellbokningar samt andra förekommande uppgifter i en reception.



Vi har öppet mellan kl. 08-17, helgfria vardagar.



Kvalifikationer

Vi söker dig som brinner för att ge den bästa service till våra kunder och medarbetare. Du bör ha erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare, till exempel inom växel, administration, telefonförsäljning eller annat serviceyrke med mycket kundkontakt.



Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ser att du är serviceminded, utåtriktad och flexibel. Periodvis kommer det vara hög arbetsbelastning vilket förutsätter att du kan hantera stressande situationer. Då vi arbetar tätt tillsammans inom gruppen och stöttar varandra dagligen ställer vi höga krav på din samarbetsförmåga.



Det är även meriterande om du har erfarenhet av system:



• Telia Touchpoint Plus
• My Business
• Ace Agent


Vi erbjuder

Vi erbjuder ett serviceinriktat jobb i vår växel/reception där ingen dag är den andra lik. Du kommer att tillhöra en avdelning som just nu består utav två kolleger som hjälper varandra, trivs tillsammans och har kul på jobbet! På kontoret i Örebro är vi ca 120 medarbetare inom många olika områden. Här får du chansen att jobba i ett nordiskt omsorgsföretag där möjligheterna att växa och utvecklas inom företaget är stora.



Att jobba på Humana

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.



Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Läs mer om hur det är att arbeta hos oss på Humana HÄR 


Om tjänsten

Sista ansökningsdag är 20 september. Anställningen är ett vikariat på heltid till och med sista januari 2024. Tillträde så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.



För frågor gällande tjänsten kontakta chef för IT och växel Reza Zarrin via: reza.zarrin@humana.se



Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2023
  • Ansök senast: 20 september 2023

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


27 december 2024

Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024