OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med 1 000 experter på närmare 100 enheter över hela landet är Falck Sveriges mest kompletta leverantör av tjänster inom hälsa och arbetsliv. Vi erbjuder företagshälsovård, kris- och personalstöd, organisations- och ledarskapsutveckling, omställnings- och karriärtjänster samt primärvård och hälsotjänster för privatpersoner. Falcks tjänster inom hälsa och arbetsliv når 1,2 miljoner människor över hela Sverige och bidrar till ett hållbart arbetsliv och privatliv för alla.
Är du undersköterska med erfarenhet av administration och mottagningsarbete? Låter det spännande att få jobba serviceinriktat mot våra kunder och deras medarbetare? Då kan det här rollen på Falck hälsa och arbetsliv i Jönköping vara rätt för dig!
Med vår kunskap och erfarenhet jobbar vi konsultativt mot kund genom att lotsa dem rätt i vad som bör göras och föreslå hur det ska genomföras för att bidra till positiva arbetsmiljöer och kunden ska få bästa effekt.
Som administratör ansvarar du för att på ett effektivt och serviceinriktat sätt bemöta kundanställda och deras chefer, hantera bokningar löpande i Falcks administrativa system och via vår telefonväxel svara på förfrågningar från kund. Du arbetar nära all vår operativa personal och hanterar även den interna administrationen såsom att stödja kollegor i interna bokningar och schemaläggning samt introducera nyanställda.
Som undersköterska bistår du vid behov bland annat med provtagning, alkohol- och drogtest, EKG och spirometri. I uppdraget ingår även hantering av diverse inventeringar och inköp. Detta är dock en liten del av vardagen, den absoluta merparten består av det administrativa ansvaret.
Vi söker dig som är utbildad undersköterska med erfarenhet från medicinskt mottagningsarbete. Vi ser att du har goda administrativa kunskaper och erfarenhet då dina arbetsuppgifter främst kommer att vara av administrativ karaktär. Du har förmåga och intresse av att leverera i digitala verktyg och vara delaktig i Falcks digitala resa. Du behärskar svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kund- och affärsrelationer. Vidare har du goda IT-kunskaper då datorn kommer vara ditt främsta arbetsverktyg.
Som person trivs med att vara spindeln i nätet med en stor bredd i dina arbetsuppgifter. Du får energi av att hjälpa andra. Du har mycket god kommunikativ förmåga. Du drivs av att ge professionell service och vara till hjälp för kunder och kollegor. Du är positiv och flexibel i ditt arbetssätt där du både kan arbeta självständigt och i samarbete med kollegor. Vidare är du lösningsfokuserad och arbetar strukturerat och metodiskt.
Vi erbjuder dig:
• Kollektivavtal med bra förmåner
• Vara med och påverka i en av Sveriges framtidsbranscher i ett globalt bolag med muskler som fyller en viktig samhällsfunktion
• Spännande och driven arbetsplats med en enorm bredd av kompetens som borgar för ett kontinuerligt lärande i ett bolag under utveckling med interna möjligheter att växa
• Intressanta kunder, både inom privat och offentlig sektor och inom en gedigen bredd av branscher
Övrigt:
I samband med anställning måste du kunna uppvisa intyg av skyddad titel.
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad 100% och tillträde enligt överenskommelse. Arbetstid helgfria vardagar 8-17.
Är du intresserad?
Vid frågor är du välkommen att kontakta Konsultchef på andreas.goth@falcksverige.se
Välkommen med din ansökan senast 2024-09-01. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista datum för ansökan.
Vi undanber oss kontakt med annonserings- och rekryteringsföretag.