Administrativ undersköterska till Falck i Helsingborg

Administrativ undersköterska till Falck i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Med 1 000 experter på närmare 100 enheter över hela landet är Falck Sveriges mest kompletta leverantör av tjänster inom hälsa och arbetsliv. Vi erbjuder företagshälsovård, kris- och personalstöd, organisations- och ledarskapsutveckling, omställnings- och karriärtjänster samt primärvård och hälsotjänster för privatpersoner. Falcks tjänster inom hälsa och arbetsliv når 1,2 miljoner människor över hela Sverige och bidrar till ett hållbart arbetsliv och privatliv för alla.

Är du utbildad undersköterska med erfarenhet av administration och medicinskt mottagningsarbete? Vill du utvecklas och satsa på framtiden med oss på Falck - Hälsa och Arbetsliv? Då kan det här vara rätt möjlighet för dig!

Vi hjälper våra kunder att skapa resultat genom människor. Det gör vi genom att effektivisera organisationer, utveckla ledare, skapa engagemang hos medarbetare och bidra till positiva arbetsmiljöer hos våra kunder.

Som administratör ansvarar du för att på ett effektivt och serviceinriktat sätt bemöta kundanställda och deras chefer, hantera bokningar löpande i Falcks administrativa system och via vår telefonväxel svara på förfrågningar från kund. Du arbetar nära all vår operativa personal, framförallt företagssköterskor, och hanterar även den interna administrationen såsom att stödja kollegor i interna bokningar och schemaläggning samt introducera nyanställda.

Som undersköterska bistår du vid behov bland annat med provtagning, alkohol- och drogtest, EKG och spirometri. I uppdraget ingår även hantering av diverse inventeringar och inköp. Detta är dock en liten del av vardagen, den absoluta merparten består av det administrativa ansvaret.

Vi söker dig som är utbildad undersköterska med erfarenhet av att ha arbetat en del med administration. Vi ser att du har goda administrativa kunskaper då dina arbetsuppgifter främst kommer att vara av administrativ karaktär. Du har förmåga och intresse av att leverera i digitala verktyg och vara delaktig i Falcks digitala resa. Du behärskar svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kund- och affärsrelationer. Vidare har du goda IT-kunskaper då datorn kommer vara ditt främsta arbetsverktyg.

Som person trivs med att vara spindeln i nätet med en stor bredd i dina arbetsuppgifter. Du får energi av att hjälpa andra. Du har mycket god kommunikativ förmåga. Du drivs av att ge professionell service och vara till hjälp för kunder och kollegor. Du är positiv och flexibel i ditt arbetssätt där du både kan arbeta självständigt och i samarbete med kollegor. Vidare är du lösningsfokuserad och arbetar strukturerat och metodiskt.

Vi erbjuder dig:

• Ett arbete i en av Sveriges framtidsbranscher
• Trevliga kollegor och arbete i team med andra yrkesgrupper
• Möjlighet till kompetensutveckling inom företagshälsa
• Intressanta kunder, både inom privat och offentlig sektor

Övrigt:

Tillsvidareanställning med tillträde och tjänstgöringsgrad enligt överenskommelse. Arbetstid helgfria vardagar 8-17. Tjänsten kan innebära resor till Ängelholm eller Landskrona vilket innebär att du måste ha körkort och gärna tillgång till egen bil i tjänsten.

Är du intresserad?

Vid frågor är du välkommen att kontakta tf Konsultchef Carl Nyhlen på carl.nyhlen@falcksverige.se eller telefon 040-174245.

Välkommen med din ansökan senast 2023-06-14. Urval och intervjuer sker löpande.

Vi undanber oss kontakt med annonserings- och rekryteringsföretag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Falck
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 maj 2023
  • Ansök senast: 14 juni 2023

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024