Administrativ uthyrare till Arento i Knivsta

Administrativ uthyrare till Arento i Knivsta

Arbetsbeskrivning

Administrativ uthyrare
Arento AB är en maskinuthyrare som förser bygg- och entreprenadföretag runt om i Sverige med anläggnings- och byggmaskiner och fordon. Just nu söker vi en administrativ uthyrare till vår verksamhet i Knivsta.

Tjänsten: I rollen som administrativ uthyrare kommer du att arbeta tillsammans med en grupp om fyra personer. I rollen ingår kund- och leverantörskontakter som en del av det dagliga arbetet. Du jobbar med fakturor - löpande fakturahantering, fakturering och vidarefakturering - samt försäkringsärenden, drivmedelskort, rekvisitioner och besiktningar.

Tjänsten är ett vikariat i ett år med önskat tillträde så snart som möjligt. För rätt person kan det finnas möjlighet till förlängning.

Kvalifikationer: För att lyckas i denna roll bör du ha utbildning på lägst gymnasienivå. Du har mycket goda kunskaper i MS Office-paketet, främst Excel. Vana att arbeta i ekonomisystem och erfarenhet av Agresso är meriterande.

Du trivs med kund- och leverantörskontakter och förstår vikten av att hjälpas åt och samarbeta inom arbetsgruppen. Likaså är du noggrann, van att jobba självständigt samt har B-körkort och goda kunskaper i svenska i tal och skrift.

Vi erbjuder dig: Vi är ett bolag i en expansiv fas. Hos oss är det professionellt och högt i tak och du får möjlighet att ta egna initiativ, påverka och göra skillnad.

Ansökan: Sök tjänsten via länken - urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor är du varmt välkommen att kontakta funktionsansvarig Maria Sjödin på telefon 018- 34 56 25 alternativt maskinchef Johan Thuresson på telefon 013-24 46 74. Våra fackliga företrädare når du via vår växel på tel. 08- 404 10 00.

Välkommen med din ansökan!

All telefonförsäljning med anledning av denna annons undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kajsa Helmbäck
040-28 79 23
Johan Thuresson
070-334 46 74
Pernilla Haapalahti
+46 08 764 23 18
Kajsa Hembäck
040-287923
Leif Erlandsson
0611-442 62, 070-600 71 51
Kajsa Helmbäck
040-28 79 83
Pernilla Haapalahti
+46 8 764 23 18
Christine Gadd
036-15 14 28
Petra Fristedt, HR-avdelningen
08-764 23 14
Petra Fristedt, HR-specialist
08-7642314

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svevia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2020
  • Ansök senast: 27 september 2020

Besöksadress

Svevias huvudkontor Hemvärnsgatan 15
None

Postadress

Box 4018
Stockholm, 17104

Liknande jobb


Butiks- och Uthyrningsansvarig

Butiks- och Uthyrningsansvarig

29 oktober 2024

Medarbetare till Fritidsbibliotek, Solna stad

Medarbetare till Fritidsbibliotek, Solna stad

24 oktober 2024

Vikarierande Uthyrare

Vikarierande Uthyrare

22 oktober 2024