Administrativ utvecklare

Administrativ utvecklare

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Nu söker vi på B3 Personal för REMONDIS räkning en administrativ utvecklare till deras organisation. Rollen utgår primärt från Västberga men arbete i Spånga kommer också förekomma. REMONDIS är ett av världens största företag inom återvinning, vatten och industritjänster med 38 000 anställda och verksamheter i Europa, Afrika, Asien och Australien. REMONDIS erbjuder helhetslösningar inom återvinning och skräddarsyr tjänster efter varje kunds behov - oavsett om det handlar om mindre företag eller en stor industrikoncern. Tillsammans jobbar vi för en hållbar framtid.
I rollen som administrativ utvecklare kommer du få möjligheten att arbeta brett inom organisation med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer få ta stort ansvar och driva olika typer av projekt. Rollen kräver att du är pedagogisk och skickligt kommunikativt då du kommer samarbeta nära kollegor på flera olika avdelningar. Du kommer även arbeta i flera olika system och agera understöd åt avdelningar inom företaget för att förse dem med underlag och statistik för att optimera deras verksamhet. Några av dina arbetsuppgifter i rollen är att driva förbättringsprojekt, processutveckla, internt utbilda, hantera administration (fakturor/underlag) och vara behjälplig på kundtjänst och expeditioner vid behov.
Anställningen är en heltidstjänst och formen en tillsvidareanställning med 6 månaders tillämpad provanställning. Arbete mån-fre, 7-16 med viss möjlighet till flex.

Kvalifikationer

Som person tror vi du är flexibel och driven. Du är duktig på att identifiera förbättringsområden, komma med bra lösningar och själv driva genom dem. Du är vetgirig och intresserad av detaljer. I övrigt är du social och gillar att arbeta tillsammans i team. Du har god systemvana och har lätt för att förstå och lära ut system till kollegor.
Det är meriterande om du i ditt tidigare arbete berört nedan.
- Vana att arbeta i projekt.- Systemvana- Kunskaper i office365- Projektledning- Projektkoordinator- Lean-erfarenhet
Krav- Gymnasieutbildning- B-körkort- Minst 5 års arbetslivserfarenhet

Du erbjuds

En utvecklande och varierande roll i ett företag där du som anställd har stora utvecklingsmöjligheter.

Ansökan

Denna rekrytering sker i samarbete med B3 Personal, alla ansökningar hänvisas därför till B3 Personal. Vi arbetar med ett löpande urval, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansök därför så snart som möjligt! Om du har några frågor är du välkommen att maila alexander@b3p.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail eller telefon.
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulf Gresté
076-3189499
Anna Wärdell

Alexander Ytterberg
0763286953
Alexander Ytterberg

Isabelle Westner
0760200808
Axel Axelsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: B3 Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2022
  • Ansök senast: 10 april 2022

Besöksadress

Rörstrandsgatan 58 11333 Stockholm
None

Postadress

Rörstrandsgatan 58
Stockholm, 11333

Liknande jobb


Verksamhetskoordinator

Verksamhetskoordinator

3 oktober 2024

2 oktober 2024

Projektkoordinator

24 september 2024