OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Dina arbetsuppgifter som Administratör kommer främst att vara:
Är flexible och drivs av varierende arbetsuppgifter
kommer du bland annat att kontrollera och attestera fakturor, förbereda fakturar , bevaka leveranser, skriva anställningsavtal.
Registrera och orderbekräfta inkommande kundorder
Inköp av övrigt material
Registervård i affärssystemet
Även svara i telefon kunder och personalen .
Administration inom offentlig förvaltning.
Dokument och rutiner inom inköp och försäljning.
Hantera rutinmässiga inköpsärenden och leverantörsfakturor.
Skriftlig via email och muntlig kommunikation.
Ta emot kundorder och hantera dokumenten som förekommer i en affärstransaktion.
Kundbemötande på ett professionellt sätt.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.