OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Till en myndighet i Örebro söker vi nu en vaktmästare med administrativ förmåga!
Start: 1 september
Längd: 4 månader, med chans till förlängning
Uppdraget är på heltid och innebär arbete på kontoret alla vardagar. Arbetstiden kan vara antingen 7.00-15.30 alt 8.00-16.30 enligt bestämmelse.
Om verksamheten
Sektionen på myndigheten arbetar med verksamhet och stöd. Idag finns en intern reception för kontorsservice/internservice som är bemannad av en grupp administratörer på ett rullande schema. Gruppen ansvarar även för administrativt stöd till verksamheten.
Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar ute på berörd myndighet.
Mer om tjänsten
Arbetsuppgifterna bestäms i samråd med sektionschef och arbetsgruppen men att axplock av
befintliga arbetsuppgifter är:
• Hantera felanmälningar i lokalerna
• Byta trasiga lampor och kunna laga enklare fel i lokalerna
• Vid behov hjälpa till att flytta enklare möbler
• Hålla allmän ordning och reda och daglig översyn i lokalerna, främst i depåer (inkl. tömma papperstunnor), pentryn och mötesrum.
• Bistå i kommande aktiviteter i lokalprojektet i samband med flytt till nytt kontor
• Hjälpa till med praktiska göromål vid event i lokalerna
• Bemanna den interna receptionen
• Hantera post och godsleveranser
• Sköta larmhantering samt nycklar kopplat till lokalerna
• Hantera lånekort till hantverkare m.m
• Hjälpa till att koda personliga skåp
• Beställa och fylla på kontorsmaterial, frukt och ev. andra produkter kopplat till lokalerna.
• Hantera brandrutiner på kontoret
• Omhänderta diverse administration kring lokalerna tex uppdatera rutinbeskrivningar, information
på inblick m.m
• Ha dialog med externa leverantörer och följa upp avtal inom ansvarsområdet tex med
hyresvärd,lokalvård, kaffeleverantör och fruktleverantör
Din profil
Vi söker dig som har jobbat som vaktmästare och har administrativ förmåga. Nedan kompetenskrav ska uppfyllas:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
• administrativ erfarenhet
• körkort klass B
• grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
• grundkunskaper i ärendesystem
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Då myndigheten står inför förändringar i sina lokallösningar kräver arbetet även att man är flexibel och lösningsfokuserad.
Ansökan
Välkommen med din ansökan! Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09