Administrativa assistenter

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter: Ni/Du kommer att arbeta med: * Utskottshantering,(Sekreterare i utskott, upprättande av kallelser och protokoll) * Systemansvarig för förvaltningens verksamhetssystem * Ekonomiadministration * Personaladministration * Verksamhetsstöd * Samordning av statistikuppgifter * Handläggning av fondmedel * Posthantering * Löneadministration Kvalifikationer: Vi ser att du har gymnasial utbildning inom ekonomi eller personaladministration och gärna högskoleutbildning Goda datakunskaper Erfarenhet av administrativt arbete Har personlig lämplighet för arbetet är flexibel och arbetar självständigt

Kontaktpersoner på detta företaget

Sektorschef Stöd och Omsorg Marie Schmid
0123-191 00
Områdeschef Susanne Windisch
0123-191 45 070- 349 41 79
IFO-chef Robert Winge
0123-191 00 vxl
1:e socialsekreterare IFO Pelle Ahnlund
0123-191 00 vxl
Planchef Erica Ekblom
0123-191 86
Lönehandläggare Jessica Flyxén
0123-191 64
Enhetschef Annika Olsson
0123-192 27
MAS Lena Borgman Fred
0123-19321
Kommunchef Monika Hallberg
0123-192 93
Chef Arbetsmarknadsenheten Sven Tholén
0123-191 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Valdemarsviks kommun
  • 2 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 6 november 2009
  • Ansök senast: 20 november 2009

Besöksadress

Storgatan 37
None

Postadress

None
VALDEMARSVIK, 61580

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024