Administrativa medarbetare till företagskundtjänst!

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare
Är du en person som drivs av att göra nytta och hjälpa andra? Har du även en känsla för service och en förmåga att skapa kundnöjdhet? Trivs du dessutom med att arbeta i en ansvarsfull roll med administrativa uppgifter? Då är detta rollen för dig! Just nu söker vi företagskundtjänstmedarbetare till vår kunds fakturaavdelning.

Din arbetsdag kommer huvudsakligen bestå av att besvara inkommande samtal från företagskunder som vill ha din hjälp med fakturafrågor. Det kan handla om att korrigera eventuella fel som uppstått och du kommer i varje samtal bära ett stort ansvar gällande kundnöjdhet och vara vår kunds röst utåt. Du kommer att arbeta i ett öppet kontorslandskap med härliga kollegor runt omkring dig.

För att lyckas i rollen ser vi att du finner det stimulerande att ta ansvar och har en egen initiativförmåga. Vi ser även att du trivs med administrativa uppgifter och det är bra om du har viss telefon -och datorvana då dessa är centrala verktyg i rollen. Som person tror vi även att du är lugn och lyhörd. I rollen lägger vi stor vikt vid bemötande och måluppfyllelse.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service och kundbemötande. Om du motiveras av att lösa problem är detta rollen för dig. Din förmåga att ta eget ansvar och din vilja att överträffa kundens förväntningar gör att du kommer att lyckas utmärkt i företagskundtjänsten!

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Norrköping

Omfattning: Heltid, kontorstider. Företagskundtjänsten har stängt på helger och röda dagar.

Krav: Gymnasiekompetens.

God svenska och engelska i tal samt skrift.

God datorvana

Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter samt service eller kundbemötande.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-03-31. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Vid eventuella frågor kontakta rekryteringsansvarig: Jonathan Ottosson via mail Jonathan.Ottosson@randstad.se, observera att vi endast tar emot ansökningar via ansökningsformulär i annonsen

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 17 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

1 november 2024