OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
Nu söker vi Handläggare / Administratörer för uppdrag hos vår kund som sitter i centrala Göteborg. Uppdraget har start 2017/05/09 – 2017/09/30 med goda möjligheter till förlängning.
Arbetstiderna varierar mellan 07.45 – 18.15 vardagar.
Urval och intervjuer sker löpande så varmt välkommen att söka redan idag!
Arbetsuppgifter
I din roll som Handläggare / Administratör kommer du ha kontakt och ge service till både kunder och kollegor via telefon. Du kommer att hantera administration och i dina arbetsuppgifter ingår det:
• Hantera, uppdatera eller komplettera underlag
• Aktivt ta kontakt med kunder vars beställning inte är fullständigt
• Ge service till kunder som ska lämna kompletterande uppgifter eller har frågor kring sin leverans
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har gått en gymnasieutbildning samt ett års erfarenhet av arbetslivet. Som person är du noggrann, strukturerad och serviceinriktad. Du som söker tycker om administration och att ha kontakt med andra personer via telefon.
Tjänsten kräver att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift. Du har goda kunskaper i Officepaketet och har lätt för att hantera datorn. Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande verksamhet.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.