OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administrativa uppgifter, kundtjänst.
Nu söker vi dig som är en driven person som vill vara delaktig i vårt team på Timarco. Vi har funnits sedan 1985 och med e-handel sedan 1997 i flera länder. Vi säljer märkesunderkläder såsom Triumph, Sloggi, Björn Borg, Wonderbra, Calida, Abecita, Armani m fl. Tjänsten är en tillsvidare anställning heltid med beräknat startdatum den 10 sep.
Vi behöver nu förstärka vårt team med en person som arbetar på vårt kontor & kundtjänst i Bromma.
Vi söker dig som gillar att jobba med administrativa uppgifter och ta stort eget ansvar. Det kan vara alltifrån att bekräfta order, uppdatera prislistor, lägga upp nya artiklar. Huvuduppgifterna är att svara på mail & i telefon, ta hand om returer samt reklamationer. Du kommer att sköta beställningar och ha kontakt med leverantörer.
I vårt företag är god service ett av våra viktigaste ledord, så att du gillar att möta kunder och alltid ge bästa möjliga service är mycket viktigt. Vi är kända för vårt trevliga bemötande.
Din personlighet är viktig för oss! Du är glad, framåt och positiv. Du gillar att arbeta både i team och självständigt. Du är snabb, effektiv och noggrann. Du är en person som gillar ordning och reda. Du är punktlig och vill alltid göra ditt bästa.
Vi är ett mycket säljfokuserat företag som söker dig, som precis som oss, drivs av att arbeta mot klara mål. Du är naturligtvis ansvarsfull och van att arbeta i ett högt tempo.
Vi sitter i helt nyrenoverade lokaler vid Bromma Blocks.
Känner du att dessa egenskaper stämmer in på dig, så skicka gärna en ansökan till jobb1103@timarco.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Vänligen RING EJ Då vi är underbemannade