Administrative Assiatant

Arbetsbeskrivning

Vi är ett växande företag inom försäljning av tjänster med kvalite kontroll av kläder från våra tredje part handel. Nu söker vi en assistent som vill vara en del av vårt team och arbeta både med kvalite frågor och administrativa uppgifter.
Arbetsbeskrivning:
Som assistent kommer du att ha en mångsidig roll där du delar din tid med administrativa arbetsuppgifter. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera, men inte vara begränsade till:
Hantering av fakturor.
Klient träff
Hantera kontakter med leverantörer och kunder angående kvalite frågor.
Genomföra digitala informationsmöten med klienter och hantera deras uppgifter och förmedla till vårt samarbetspartner.
Kontrollera tredje part avtal med leverans av våra klienter.

Flyttande Urdu och engelska språk är ett krav på vår profil då vi har internationella klienter som kan endast kommunicera på engelska och leverantör på Urdu språk
Vi söker både heltid och deltid arbete.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A&K Industrial AB Malmö
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2024
  • Ansök senast: 15 september 2024

Postadress

Industrigatan 39
Malmö, 21228

Liknande jobb


5 november 2024

5 november 2024

5 november 2024