Administrative Assistant

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en administrativ assistent som kommer få en varierad arbetsdag och vara behjälplig till flera arbetsuppgifter. Om du är en person som är nyfiken och vill få en bred erfarenhet så är detta rätt roll för dig.
Om rollen
Som administrativ assistent så blir din främsta uppgift att hjälpa till vår byrån med dataregistrering och avstämningar enligt instruktioner samt Kvalitets-, avtalsuppföljning- och uppdatera kundbas register.
Arbetsuppgifter:
• Hjälpa redovisningsbyrån med dataregistrering och avstämningar enligt instruktioner.
• Sortering och hantering av sekretess dokument.
• Sköta rapportering till branschorganisationer och myndigheter
• Arbeta med Excell
• Vara behjälplig med dokumentation vid anbudsförfarande.
• Möjligheter finns att utveckla rollen inom kalkylering och bokföring och uppdatering av vårt kunderavtal.
Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, har sinne för ekonom, har god stilistisk förmåga då resor mellan våra kunder kontor kan förekomma.
Vi söker även heltid anställd/deltid både frö denna rollen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IMKH Konsult och Redovisning AB Malmö
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 maj 2024
  • Ansök senast: 29 juni 2024

Postadress

Industrigatan 39
Malmö, 21228

Liknande jobb


31 oktober 2024

Praktikant inom administration sökes!

Praktikant inom administration sökes!

9 oktober 2024