Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en administrativ assistent som kommer få en varierad arbetsdag och vara behjälplig till flera arbetsuppgifter och kan flyttande URDU och engelska. Om du är en person som är nyfiken och vill få en bred erfarenhet så är detta rätt roll för dig.
Om rollen
Du kommer att arbeta hos en av våra kända klient som arbetar internationellt och har Pakistanska och kinesiska företag. Som administrativ assistent så blir din främsta uppgift att hjälpa vår kund med dataregistrering och avstämningar enligt instruktioner samt Kvalitets- och uppdatera kundbas register. Arbete är ute hos kund dvs Maverick Management AB förmedlar denna tjänst och du kommer att vara anställd hos Maverick men arbete sker hos kunden.
Arbetsuppgifter:
• Hjälpa klient med dataregistrering och avstämningar enligt instruktioner.
• Sortering och hantering av sekretess dokument.
• Sköta rapportering till branschorganisationer och internationella kunder i Europa med både inköp och kvalite uppföljning
• Arbeta med utställning bokningar.
• Vara behjälplig med dokumentation vid anbudsförfarande.
• Möjligheter finns att utveckla rollen inom kalkylering och och uppdatering av vårt kunderavtal samt kvalite uppföljning av deras varumärke.
Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, har sinne för administration eller kvalite uppföljning av varor, har god stilistisk förmåga då resor mellan våra kunder kontor kan förekomma. Det är ett krav på att du kan URDU och engelska flyttande
Vi söker även heltid anställd/deltid både för denna rollen.