OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en nyckelspelare på en byrå där varje medarbetare räknas och där du får möjlighet att påverka och ta egna initiativ? En byrå där ni kan växa tillsammans och där familjekänslan alltid står i centrum? Vi söker nu en kommunikativ Administrative Manager & Partner Assistant till Harvest Advokatbyrå.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Administrative Manager & Partner Assistant kommer du att arbeta brett med administration. I tjänsten ingår allt ifrån att vara kontaktperson gentemot externa leverantörer till att föra protokoll vid utvecklingssamtal och för de olika sektorgrupperna. Du kommer att rapportera direkt till Managing Partner och vara en central resurs i organisationen.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Att fungera som kontaktperson för vår personal i HR-relaterade frågor
• Administrera och dokumentera medarbetarsamtal, lönejusteringar och försäkringar
• Planera och arrangera byråresor, konferenser och andra tillställningar
• Delta vid student- och juristrekrytering samt i employer branding aktiviteter
• Biträda partners och seniora medarbetare med knowledge management.
• Hantera kontakterna med byråns leverantörer
Vem är du?
Vi söker dig som är lösningsorienterad, prestigelös och som gärna hugger tag där det behövs. Du är social, trevlig och har en naturlig känsla för service. Då det ingår en del protokollföring i rollen, så ser vi att du är kommunikativ och skicklig på att uttrycka dig i tal och skrift. Vidare har du goda kunskaper i engelska och i Officepaketet.
För att lyckas i rollen tror vi att tidigare erfarenhet ifrån advokatbyrå, konsultverksamhet eller annan resultatorienterad miljö kan vara fördelaktigt, även om personlighet spelar en avgörande roll. Kanske är du juristassistent idag och vill ta nästa steg i karriären med fler ansvarsområden? Då kan det här vara chansen för dig!
Vi erbjuder dig
Harvest Advokatbyrå erbjuder en varm och familjär arbetsmiljö där gemenskap och trivsel står i centrum. Du får möjlighet att växa och utvecklas i en prestigelös kultur, där din insats verkligen gör skillnad. Rollen ger dig stor frihet att ta egna initiativ och påverka verksamheten.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. I denna rekrytering samarbetar Harvest Advokatbyrå med Jurek Rekrytering och Bemanning. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emelie Baeckström på 073-745 06 46 eller via mail emelie.baeckstrom@jurek.se alternativt ansvarig Researcher Nina Hallin på 076-002 69 30 eller via mail nina.hallin@jurek.se
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Harvest Advokatbyrå
Harvest erbjuder heltäckande juridisk rådgivning för dig som bedriver eller planerar att bedriva tillståndspliktig verksamhet. Vi hjälper bland annat banker, fondbolag, värdepappersbolag, betalningsinstitut, försäkringsbolag och andra aktörer verksamma i den finansiella sektorn i Sverige och utlandet med regelefterlevnad (compliance), internrevision, ansökningsförfaranden, finansiering och andra typer av rättsliga ärenden. Som vägledande rådgivare bistår vi dig vid till exempel etablering, auktorisation eller kapitalstruktur. Vi biträder även företag i den icke-finansiella sektorn såsom börsnoterade företag, bl.a. när det gäller frågor som rör intern styrning och kontroll, governance, dataskydd och marknadsmissbruksfrågor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52