Administrative Support till Boxon

Administrative Support till Boxon

Arbetsbeskrivning

Boxon förstärker sitt team inom Machine Service Nordic och söker nu en Administrativ Support. Du kommer arbeta i nära samarbete med Service Manager och Serviceadministratör. Dina huvudarbetsuppgifter kommer vara hantering av avtal för begagnade maskiner, leasingavtal samt hantera fakturor gällande dessa maskiner. Det innebär att vara den dagliga kontaktytan för såväl Boxons säljare, kunder och leverantörer. Då Machine Service-teamet hanterar serviceregistrering, telefonsupport och beställningar av reservdelar så kommer detta även bli en del av din vardag.
Tjänsten är en tillsvidare anställning om 50-70 % arbetstid och är en direkt rekrytering till Boxon med huvudkontor i Helsingborg. Rekryteringen sköts av Dreamwork.

Om verksamheten
Boxon är en innovativ affärspartner som erbjuder intelligenta förpackningskoncept med full spårbarhet helt integrerade med våra kunders behov.
Vi analyserar omvärlden, inspirerar till nya idéer och designar snabbt innovativa lösningar som kontinuerligt framtids säkrar förpackningsflödet från order till leverans. Vårt fokus är primärt företag inom industri-, handels- och logistikbranschen som söker en långsiktig partner.
Boxon verkar i Norden, Europa och Asien. Huvudkontoret är i Helsingborg, Sverige. Vår verksamhet omfattar ca 260 anställda och vi har en omsättning på ca 120 miljoner euro.


Din profil
Du har erfarenhet av att arbeta med snarlika arbetsuppgifter sedan tidigare och trivs med att arbeta administrativ. För att lyckas i rollen är du har ett eget driv och har förmåga att utveckla och effektivisera olika arbetsmetoder. Vidare behöver du vara affärsmässig och kostnadsmedveten. Du har en flexibel inställning och löser problem som dyker upp. Du är duktig på att kommunicera både internt och externt och är en utpräglad servicemänniska.
Din svenska och engelska är mycket god i tal och skrift. Datorn kommer vara ett viktigt arbetsredskap för dig och du har mycket god datorvana och behärskar Office-paketet. Har du arbetat i något affärssystem sedan tidigare och har du erfarenhet i SAP är det ett stort plus, men inget krav.

Ansökan
Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Granelli Glyré på mahlin.granelli.glyre@dreamwork.se. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 januari 2021
  • Ansök senast: 14 februari 2021

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024