Administrativt affärs- och säljstöd till ATEA

Arbetsbeskrivning

Administrativt affärs- och säljstöd till ATEA

Är du lagspelaren som trivs med att hjälpa och utveckla kunder? Trivs du i en administrativ roll och har ett intresse för IT? Då kan vi på OnePartnerGroup ha tjänsten för dig!

Nu söker två personer som vill jobba som administartrativt affärs- och säljstöd till ATEA i Umeå med fokus på orderadministration och leverans av IT-produkter. Har du rätt intresse och personlighet så är ATEA beredd att lära dig resten som krävs för att lyckas i ditt jobb! Bli en del av en organisation som ligger i framkant inom IT-området och värdesätter dig som medarbetare.

Tjänsterna är längre konsultuppdrag där du kommer att bli anställd av OnePartnerGroup och för rätt person finns möjligheten till anställning hos ATEA på sikt. Uppdraget väntas tillsättas så snart som möjligt så vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande!

Tjänsten
Som administrativt affärs- och säljstöd hos ATEA kommer du huvudsakligen arbeta med orderadministration där du administrerar, följer upp och i samråd med säljare och kollegor säkerställer effektiv leverans på inkomna ordrar från Ateas kunder. Du arbetar i ett härligt team och hanterar inkommande ärenden främst via telefon, mejl och det interna ärendehanteringssystemet.

Teamet har sitt fokus på orderadministration och för att lyckas i rollen bör du som person vara administrativ, strukturerad och noggrann samt lösningsorienterad. Tjänsten passar dig som har en positiv inställning till förändring och en vilja att ständigt utvecklas i din arbetsroll, du trivs i ett arbetsklimat som präglas av framåtanda, gemenskap och korta beslutsvägar.
 

Kvalifikationer
Vi söker dig som har avklarad gymnasieutbildning, som tycker om administrativt arbete och som har ett intresse av att lära dig mer om IT-branschen.
* Generell kunskap om IT produkter.
* Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
* Grundläggande kunskap i Officepaketet och Excel.
 *Erfarenhet av att jobba med ärendehanteringssystem, har du erfarenhet av SAP är det meriterande.

Det är meriterande om du
* Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice, säljsupport och/eller försäljning av IT-produkter.
* Har erfarenhet av Microsoft Navision och SAP
* Har körkort B

Som person är du öppen och har ett proaktivt förhållningssätt och trivs med att arbeta såväl i grupp som på egen hand. Vidare är du som person driven och serviceinriktad i ditt sätt att vara och ser alltid till kundens bästa. Du har även god vana av att arbeta strukturerat, administrativt och noggrant. För att trivas i rollen är du en lagspelare som vågar be andra om hjälp och delar med dig av din kunskap.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Atea Sverige AB Umeå
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2021
  • Ansök senast: 25 juni 2021

Liknande jobb


Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024

Product planner

Product planner

26 november 2024