Administrativt Affärsstöd

Administrativt Affärsstöd

Arbetsbeskrivning

Aros Kapital är specialiserade på finansiella tjänster till företag såsom företagslån, fakturaköp, leasing och spar. Våra kontor finns i Göteborg, Stockholm, Oslo, Örebro och London. Vi som arbetar på Aros är drivna, målinriktade och engagerade. Arbetsklimatet genomsyras av högt tempo och framåtanda. För att trivas här bör du vara likasinnad och drivas av ambition, passion och arbetsglädje.

 

Nu söker vi efter dig som vill ha rollen som Affärsstöd och stötta Fakturaköpsavdelningen i en administrativ och serviceinriktad roll på vårt huvudkontor i Göteborg.

 

Arbetsbeskrivning

Som Affärsstöd stöttar du hela Fakturaköpsavdelningen med administrativa uppgifter, hanterar dagliga utbetalningar, tar emot inkommande mail och samtal och assisterar avdelningen i andra likartade uppgifter.

 

Exempel på arbetsuppgifter är:


• Svara på inkommande samtal och mail
• Hantera in- och utbetalningar
• Säkerställa att rätt motpart betalar fakturorna
• Hantering av våra postärenden
• Avlasta kundansvariga i uppföljning av förfallna reskontran
• Administrera avdelningens ärenden kopplat till försäkringar
• Administrativ support

 

 

Vem är du?

Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete där du arbetat i olika systemstöd och med kundwebb. Du backar heller inte för att ta till dig nya system – tvärtom, du lär dig fort! Det är en fördel om du tidigare arbetat med telefoni/kundtjänst då samtal med kunder utgör en del av arbetsdagen.

Det är viktigt att du är prestigelös, samarbetsvillig, nyfiken och sprider en positiv energi bland kollegorna. Vi ser att du har förmågan att lyfta blicken och se helheten för att jobba för ständig förbättring och utveckling av våra processer.

 

 

Vad erbjuder vi dig?

Du erbjuds ett spännande arbete i en härlig fartfylld miljö där prestationer uppmärksammas och där både din och bolagets utveckling är viktig. Du blir en del av ett motiverat gäng där du får utrymme att driva på förbättring!

Vi erbjuder förmåner så som ett generöst friskvårdsbidrag, privat sjukvårdsförsäkring, frukost och massage på jobbet. Vi välkomnar dig till vårt helt nybyggda kontor med fantastisk utsikt på 26:e våningen i Gårda i Göteborg där utmanande och roligt arbete varvas med mycket aktiviteter, härliga kollegor och en schysst företagskultur.

Låter det här som nästa utmaning för dig? Skicka gärna in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är den 20 oktober men då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

 

Start

Omgående eller enligt överenskommelse.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aros Kapital
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2022
  • Ansök senast: 20 november 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024