OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Digitala lyftet
Digitala lyftet är ett initiativ från Dataföreningen med målet att öka den digitala förmågan hos medarbetare i svenska organisationer samt att förstärka kompetensförsörjningen inom IT-utveckling på den svenska arbetsmarknaden.
Om tjänsten
Din arbetsuppgift blir att stötta Digitala lyftet med administrativt arbete och eventuella kundförfrågningar som kommer in via ett CRM-system. Du kommer i början av anställningen att få en genomgång av dina kommande uppgifter samt ansvarsområden. Tjänsten är helt på distans och du kommer att hålla en kontinuerlig dialog och rapportera till Digitala lyftets VD.
Vem vi söker
Vi söker dig med en social förmåga som är strukturerad och noggrann. Du behöver klara av att ha olika kundkontakter igång samtidigt och ha en ambition vad gäller att representera Digitala lyftet på ett proffsigt och seriöst sätt. Du är trygg med att vägleda kund och etablera nya kontakter på ett förtroendeingivande tillvägagångssätt. Vi tror att du sedan tidigare har haft tjänster med administrativt ansvar eller inom kundtjänst.
Ansökan
Denna rekrytering utförs av Qonsulta som är ett bemannings- och rekryteringsföretag med säte i Stockholm. Vi hjälper företag i alla branscher med att hitta kompetent och validerad personal inom försäljning och kundtjänst. Besök oss gärna på www.qonsulta.se
Urval och intervju sker löpande. Tjänsten innefattar en halvtidstjänst med start omgående.
Sökord: Kundservice, kundbetjäning, kundstöd, support, service, förvaltning